Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: خودشیفتگی در رسیدن به مسئولیت های اجرایی منجر به نابسامانی می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی عصر سه شنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و هیات های اندیشه ورزش جوان استان همدان اظهار داشت: در قبول مسئولیت ها برخی خوشیفتگی ها منجر به وسوسه فرد برای قبول مسئولیتی می شود که در حد و شان او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این قبول مسئولیت باعث نابسامانی در عرصه مدیریتی و خدمت به مردم می شود.
امام جمعه همدان با تاکید بر حساس بودن مسئولیت پذیری در امور اجرایی کشور گفت: برخی تصور می کنند قبول مسئولیت سبک و براحتی قابل اجرا است در حالیکه مدیریت در عرصه دولت و حکومت دقیق، ظریف و پیچیده است.
وی بیان کرد: دولت و نیز آیندگان باید در عرصه مدیریتی در حوزه های مختلف کادرسازی و نیروسازی کنند.
آیت الله محمدی خاطرنشان کرد: مدیران باید سنگین بودن مسئولیت را بشناسند و افراد متخصص در هر پست بکار گرفته شود.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي برنامه ريزي امام جمعه همدان كادرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین

بیمه نوین، این شرکت از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و بدنه اتومبیل خود را با تخفیف و شرایط خاص به فروش می‌رساند.

تخفیفات بهاره بیمه نوین شامل؛ بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی و خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات بهاره بیمه نوین بیمه نوین، می‌­توانند با شماره ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند