Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان فدراسیون فوتبال در حال مطالعه روی گزینه‌های مورد نظر برای سپردن هدایت تیم ملی فوتبال هستند و در عین‌ حال باید شرایطی را به وجود بیاورند که با حضور نام‌های بزرگ بازهم مشکلات زمان کی روش به وجود نیاید.

اظهارات مهدی تاج در مورد نظر خواهی از وزارت ورزش و جوانان در مورد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال نشان می‌دهد فدراسیون در حال حاضر استقلال مالی برای جذب هر مربی را ندارد و در صورتی می‌تواند به گزینه مورد نظر برسد که این فرد مورد وثوق و حمایت وزارت ورزش و جوانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران ۸ ساله حضور کی روش در تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید و در طول این مدت به فراخور لذتی که از بازی‌های تیم ملی فوتبال داشتیم همان اندازه هم حرص خوردیم.

این تجربه برای فوتبال ایران می‌تواند راهگشای قرارداد بعدی برای تیم ملی فوتبال و فدراسیون نشینان باشد و باید به‌ اصطلاح میخ خود را همان اول بسیار محکم بکوبیم.

کی روش در برخی روز‌ها در جایگاه وزیر و روز‌هایی هم به‌ جای رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت و البته وظیفه اصلی خود در زمین فوتبال را هم تقبل کرد.

منکر اتفاقات خوب و استفاده از دانش کی روش در تیم ملی فوتبال نیستیم، اما باید از نکات منفی درس گرفت لذا آنچه برای قرارداد بعدی در تیم ملی فوتبال ایران باید لحاظ کرد حد و حدود هر فردی در چارچوب شرح وظایفش است.

۱- سرمربی آینده تیم ملی فقط می‌تواند در حیطه اختیارات فنی برای فوتبال ملی ما تصمیم بگیرد و در بحث کادرفنی و عوامل حاضر در کنار تیم ملی فوتبال این فدراسیون است که باید تصمیم بگیرد.

۲- سرمربی آینده تیم ملی فوتبال باید با استفاده از کادر داخلی تجربیاتش را در اختیار ایران قرار دهد و در نهایت با برگزاری جلسات متعدد با مربیان داخلی از نظرات آن‌ها استفاده کند.

۳- دیدن حداقل بازی‌های باشگاهی مهم توسط سرمربی تیم ملی الزامی است.

۴- موارد چالش‌برانگیز در بحث زمان اردو و ...... باید از طریق فدراسیون مطرح شود نه از طریق رسانه‌های جمعی و مجادلات رسانه‌ای با مربیان ایرانی و مورد مناقشه

۵- مبلغ قرارداد در توان فدراسیون فوتبال باشد تا در آینده به بهانه پول نگرفتن، کادرفنی و سرمربی نتوانند هر روز با مصاحبه برای تیم ملی فوتبال ایران حاشیه درست کنند.

۶- امکانات ایران برای فوتبال در حد موجود است و درخواست‌های بیشتر منوط به شرایط است و سرمربی باید در همین چارچوب درخواست‌ها را عنوان کند و باید در ابتدای قرارداد امکانات تیم ملی از لحاظ سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری کاملاً تشریح شود.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال در مورد مسائل فوق با ما هم‌عقیده است و باید در روز‌های آتی تمامی گزینه‌ها با این شرایط کنار بیایند و در غیر این صورت یک دوران کی روشی دیگر در ایران سپری خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از گزینه جایگزینی کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: من به هیچ عنوان بردها را به نام خودم مصادره نکردم و از حرف‌هایم سوء برداشت شد.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا، اظهار کرد: متاسفانه از صحبت‌های من سوء برداشت شد. من همیشه گفته‌ام که برد و باخت برای همه است و هیچ‌کس نمی‌تواند برد را به نام خودش مصادره کند و باخت را گردن دیگری بیندازد. همه عوامل یک تیم یا یک گروه در نتیجه‌ای که به دست می‌آید تاثیرگذارند و ما اگر قهرمان هم بشویم همه عوامل تیم و باشگاه در آن سهیم هستند.

او گفت: من در مصاحبه قبلی‌ام گفتم که اگر در یک بازی می‌بازیم، کل تیم و باشگاه ایراد دارد اما آنجایی که تیم موفق بود و همه تعریف می‌کردند هم نباید نقش باشگاه، عوامل برگزاری لیگ و خصوصا شهرداری گرگان را نادیده گرفت. شهردار محترم گرگان شخصا پیگیر شرایط تیم هستند و در جذب این بازیکن آمریکایی جدید هم تاثیرگذار بوده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: ما تا الان یک فصل خوب را پشت سر گذاشته‌ایم و در این بردها همه نقش داشتند، خصوصا شهردار که به این تیم علاقه‌مند است. در بازی قبل از فینال هم اگر بد بودیم، همه بد بودیم و من حرفی خارج از معیارهای درست نزدم. اگر همکاری باشگاه و شهرداری نبود نتایج فعلی هم کسب نمی‌شد. درباره فدراسیون هم منظور من خود فدراسیون نیست و تنها یک شخص خاص در سازمان لیگ بود که برنامه‌ریزی او ایراد داشت و چالش ایجاد کرد. 

بیشتر بخوانید: 
                           مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند

هاشمی درباره واکنش‌های فدراسیون نسبت به صحبت‌های او در چند روز گذشته نیز تصریح کرد: من اگر نقدی نسبت به فدراسیون داشته باشم مستقیما می‌گویم و از کسی ترسی ندارم. اگر مشکلی باشد صادقانه می‌گویم. امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا نماینده ایران موفق شود. همه موظفند حمایت کنند. هواداران که عاشق هستند و می‌آیند اما من امیدوارم تهرانی‌ها هم در سالن آزادی برای حمایت از تیم حاضر شوند تا تیم ایران در آسیا موفق شود. 

او تاکید کرد: من به قدری شهامت دارم که اگر مشکلی باشد مستقیم مطرح کنم. حرف اصلی من این است که ایران در آسیا باید حمایت شود. ما اگر نتیجه خوبی گرفتیم نقش باشگاه و شخص خود شهردار اصلا قابل انکار نیست و من منظورم این است که اگر باختیم ایراد از همه ما بود. باشگاه در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند و ما یک مقدار مشکلمان با فردی بود که برای لیگ برنامه‌ریزی می‌کرد. خوشبختانه با تلاش‌های باشگاه، بازیکن خارجی دوم ما هم جذب شده و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم