Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:44:28 GMT

تساوی کاپیتان‌های سابق پرسپولیس در رشت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۳۶۸۷

تساوی کاپیتان‌های سابق پرسپولیس در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا از هفته شانزدهم لیگ برتر عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. 

بازی با گلزنی حسین شناسی در دقیقه ۹ برای سپیدرود آغاز شد که رضا اسدی مدافع سایپا در دقیقه ۲۱ این گل را پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین شناسی در دقیقه ۲۵ یکبار دیگر برای تیم میزبان گل زد که این بار رضا علی یاری در دقیقه ۲۹ این گل را جبران کرد تا نیمه نخست با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد.

تلاش دو تیم در نیمه دوم نتیجه‌ای نداشت تا بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان برسد و امتیازات بازی بین تیم‌های علی دایی و علی کریمی به تساوی تقسیم شود.

با این نتیجه سایپا ۱۸ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده هشتم جدول رسید و سپیدرود نیز ۱۱ امتیازی شد و در همان رده پانزدهم باقی ماند. 

کد خبر 4534913 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال سپیدرود رشت علی دایی علی کریمی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران ۴ دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹ اشتوتگارت را پیش انداخت، اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم، اما میزبان به هدفش رسید و با زدن ۲ گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به ۲ امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن ۸۱ امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با ۶۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت ۶۷ امتیازی هم سوم است.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق ۴ و ۲۹، دونیل مالن در دقیقه ۲۰، مارکو رویس در دقیقه ۳۴ و فلیکس انمچا در دقیقه ۶۴ برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی ۴۵ امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به ۵ امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه ۳ بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها