Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:13:30 GMT

مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۳۸۴۹

مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در قم برگزار شد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز در حسینبه شهدا (صفاییه) برگزار شد.

 آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله عبداللهی عضو مجلس خبرگان رهبری، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، محمد عرب دبیر کل حزب موئتلفه استان قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم نیز در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد استاد حوزه علمیه در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

مرحوم محمدنبی حبیبی از شخصیت‌های تأثیرگذار، دل‌سوز و خدمتگزار مردم و انقلاب بود که بامداد روز سه‌شنبه 9 بهمن در سن 73 سالگی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و در قطعه 49 بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: مرحوم حبیبی یار وفادار و پراستقامت انقلاب بودجبهه مردمی نیروهای انقلاب درگذشت مرحوم حبیبی را تسلیت گفتجامعه مدرسین حوزه علمیه قم: مرحوم حبیبی حقیقتاً وامدار ولایت بود

وی در سال‌های 1383 تا 1397 به مدت بیش از 14 سال دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی را بر عهده‌ داشت.

حبیبی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران بود و از سال 1359 تا 1360 استاندار فارس و از 1360 تا 1362 نیز استاندار خراسان بود، همچنین در سال 1362 برای کمتر از یک سال نیز به عنوان استاندار تهران  فعالیت کرد.

مرحوم حبیبی از سال 1362 تا 1366 به مدت 44 ماه شهردار تهران بود، از سوابق دیگر وی می‌توان به مدیرعاملی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، ریاست سازمان هواپیمایی کشوری (معاون وزیر راه و ترابری) و معاونت وزیر بازرگانی اشاره کرد.

انتهای پیام/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد