Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: جاودانگی انقلاب ما به واسطه پیروی از مکتب حسین بن علی (ع) است. مکتبی که بر عدم توقف در پیشبرد اهداف عالی انسانی و نداشتن بن‌بست تأکید دارد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در همایش تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهارکرد: خدا را شاکریم که امروز شاهد جشن بزرگ 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم و همه ما افتخار می‌کنیم که سربازان کوچک این نهضت، انقلاب و امام زمان (عج) و تحت امر امام خامنه‌ای قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باور قلبی داریم که انقلاب اسلامی همان اسلام ناب است. اسلامی که در رأس آن مرجع تقلید جامع‌الشرایط شیعی قرار گرفته و در راستای حکومت علوی و نهضت حسینی، رویکرد « اشداء علی الکفار  رحماء بینهم» دارد.

سردار معروفی بیان کرد: مصداق اشداعلی الکفار همان شعار مرگ برآمریکا است که بر زبان می‌آوریم. تنها سد بلای مردم اهل سنت غزه همین انقلاب اسلامی و رهبری شیعی ماست. این افتخار اسلام ناب است که از مردم غزه که شیعه نیستند، دفاع می‌کند. انقلاب اسلامی و رهبری این نظام بزرگترین جریان کمک کننده به عراق برای پاک کردن 3 استان این کشور از لوث وجود تکفیری و داعشی‌ها بود و 8 سال حمایت از کشور سوریه بود که این استان 18  قهرمان را در مسیر دفاع از حرم آل الله و حفظ خط سرخ شهادت تقدیم کرده است.

گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در دامغان به روایت تصویربجنورد| استقلال سیاسی و فکری مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی استگفتمان انقلاب اسلامی در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که امروز شاهد 40 سالگی عزت و آبرویی هستیم که انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن به ملت ایران ارزانی داشت. معجزه‎ای که تاریخ را تغییر داد و جلوی انحراف تاریخ اسلام را گرفت.

فرمانده سپاه نینوا استان خاطرنشان کرد: جاودانگی انقلاب ما به واسطه پیروی از مکتب حسین بن علی (ع) است. مکتبی که بر عدم توقف در پیشبرد اهداف عالی انسانی و نداشتن بن بست تأکید دارد.

وی با تأکید براینکه بسیج بن‌بست‌شکن است، اظهارکرد: بسیج پرورش یافته مکتب وحی و تربیت یافته مکتب سید الشهدا (ع) است.

سردار معروفی ادامه داد: راه برون رفت از تمام مشکلات ما برگشت به سه مولفه بزرگ پیروزی انقلاب و دفاع مقدس یعنی « ایمان عملی، توکل و توسل و وحدت عملی، پیروی از ولی فقیه و امام جامعه» است. عده‌ای راه برون رفت از این شرایط را دو مورد نخست می‌دانند اما مورد سوم را بازگو نمی‌کنند. امروز نجات از بن بست و حل معیشت مردم، فقط با نگاه درون میسر است  پس باید گوش به فرمان امام جامعه باشیم همانطور که در انقلاب و دفاع مقدس ما را سربلند کرد.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است