Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@08:46:24 GMT

بهترین خرید نیم فصل لیگ هجدهم، در تور کدام تیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۳۹۷۵

بهترین خرید نیم فصل لیگ هجدهم، در تور کدام تیم؟

نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر حسابی پر رفت و آمد بود. ستاره‌های زیادی جابه‌جا شدند و تیم عوض کردند. استقلال دو بازیکن خارجی خرید و امید نورافکن را به تیمش برگرداند. پرسپولیس بودیمیر را جایگزین منشا کرد و با سه خرید اول فصلش یعنی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شیری نیم‌فصل دوم را استارت می‌زند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه خصوصی تراکتورسازی هم چند اسم بزرگ دیگر به نام کنستانت و اکبر ایمانی و ساسان انصاری به لیستش اضافه کرد و سپاهان هم چند خرید خوب مثل محسن مسلمان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین این خریدها ولی شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات را ذوب‌آهن جذب کرد. ذوبی‌ها که مسلمان را به تیم همسایه یعنی سپاهان فروختند، ستاره‌شان را از پدیده پس گرفتند. محمدرضا خلعتبری که نیم‌فصل خیلی خوبی با پدیده داشت، در تعطیلات باز هم تیم عوض کرد و به اصفهان برگشت.

خلعتبری با معدل نمره 2.93 و حضور در جایگاه 25 نمرات سایت نود، بهترین خریدی است که در نیم‌فصل انجام شد. این بازیکن در همه بازی‌های نیم‌فصل اول پدیده حضور داشت و مجموعا 1113 دقیقه برای این تیم بازی کرد. در این مدت 2 گل زد و 1 پاس‌گل داد. خلعتبری در جدول نمرات متریکا که بر اساس تعداد عملکرد مثبت و منفی هر بازیکن پایه‌ریزی شده هم نهمین بازیکن برتر نیم‌فصل بود و در آن‌جا هم هیچ خرید نیم‌‌فصل جایگاهی بالاتر از او نداشت. خلعتبری به طور متوسط در هر بازی 1.8 مرتبه با شوت دروازه حریفان پدیده را تهدید کرد و نزدیک 2 خلق موقعیت با ارسال پاس‌های کلیدی‌اش داشت. آمارهایی که علیرضا منصوریان امیدوار است در نیم‌فصل دوم هم از سوی محمدرضا خلعتبری ادامه پیدا کند تا ذوب‌آهن از این بحران نجات پیدا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خلعتبری ذوب آهن بهترین خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها