Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقتصاد هنر و ورزش در این استان مورد کم لطفی و بی مهری قرار گرفته است. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جبار کیانی‌پور در نشست با رئیس انجمن شاهنامه خوانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: توجه ویژه به اقتصاد هنر و ورزش در دستور کار اتاق بازرگانی بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی را باید پاس داریم زیرا هیچ تضادی با اشاعه فرهنگ اسلامی ندارد، عنوان کرد: ملتی می‌توانند موفق باشند که به تاریخ و فرهنگ کشورشان اهمیت دهند زیرا هر کس با فرهنگ بیگانه باشد و به قبل خود رجوع نکند در خلق آینده مشکل دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاقمه‌مند به فعالیت در حوزه هنر و ادبیات هستیم و البته در این زمینه موانع مشکلاتی وجود دارد.

کیانی‌پور ابراز کرد: بسیاری از برنامه‌های انجمن‌های خیران، کانون‌های فرهنگی و قرانی در سالن اتاق بازرگاین یاسوج به صورت مجانی برگزار می‌شود زیرا معتقد به این بوده که باید در این حوزه بخش خصوصی حضور فعال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خلق هنرهای اجتماعی و فرهنگی زمینه و برایند تکامل و پویایی بخش خصوصی است، ادامه داد: در بسیاری کشورها برخی سرمایه داران بخش زیادی از ثروت خود را به مسائل اجتماعی -فرهنگی اختصاص می‌دهند.

آغاز به‌کار کارگروه ویژه اقتصاد هنر در کانون زنان بازرگان فارسسرای هنر شیراز میزبان آثار هنری و صنایع دستی؛ اقتصاد هنر رونق می‌گیردقزوین| اقتصاد هنر در جامعه مورد توجه قرار گیرد

رئیس انجمن شاهنامه خوانی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: برای برگزاری جلسات هفتگی انجمن با مشکل فضای فیزیکی روبه‌رو هستیم زیرا تا قبل از این در سالن شورای شهر نشست‌ها برگزار می‌شد ولی به دلیل در حال تعمیر بودن، هم اکنون مشکل فضا داریم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود اتاق بازرگانی یاسوج همچون گذشته به کمک انجمن شاهنامه خوانی بیاید و این مشکل را برطرف کند.

انتهای پیام/ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد