Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه طلاب، اساتید و فضلای انقلابی استان البرز در بیانیه‌ای اعلام کردند: تمامی مسئولان و مجموعه‌های انقلابی موضع خود را نسبت به هجمه‌های به عمل آمده علیه امام جمعه انقلابی کرج اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه طلاب، اساتید و فضلای انقلابی استان البرز در بیانیه ای اعلام کردند: تمامی مسئولان و مجموعه های انقلابی موضع خود را نسبت به هجمه های به عمل آمده علیه امام جمعه انقلابی کرج اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مِنَ النَّاسِ مَن یقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْیوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِینَ؛ یخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَ مَا یخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا یشْعُرُونَ»
امروزه و پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،شجره طیبه جمهوری اسلامی تبدیل به یک درخت تنومند گشته است که«اَصلُها ثابِتٌ وَ فَرعُها فِی السَّماء»


ومیوه های آن یعنی عدم وابستگی به اجانب و مستعمرین شرق وغرب،‌استکبار ستیزی و تکیه بر آرمان متعالی"ما می توانیم"برای ملت ایران یک باور مستحکم و برای ملت های آزادی خواه تبدیل به اسوه حسنه گشته است.


در آستانه جشن چهل سالگی این حماسه بزرگ، خبر سخنران مراسم سالروز یوم الله ۲۲ بهمن بهت و شگفتی مردم انقلابی، طلاب و روحانیون، نخبگان، دانشجویان و خانواده های محترم شهدا را بر انگیخت.


چرا که بدیهی است واگذاری تریبون جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، به کسانی که نه تنها تصور درستی از دستاورد های چهل ساله انقلاب ندارند بلکه با تن دادن و پیگیری سرسختانه جهت تصویب و پیوستن به معاهدات ننگین و استعماری همچون برجام وFATF علی رغم مخالفت های صریح رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی در صددند، طعم شیرین آزادگی و حریت ملت شریف ایران را به تلخی بکشانند، امری قبیح و ناشایست است.


آن هم در کرج که منزلگاه عاشقانیست که هم در دفاع مقدس و هم در جریان دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام، فرزندان خود را برای حفظ اسلام، کیان کشور و عدم وابستگی به مستکبرین جهان خوار تقدیم کرده و نقش برجسته ای در این نهضت عظیم دارند.


حجم گسترده مطالبات مردمی از جمله بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب، اساتید و روحانیون انقلابی کرج واحتمال هرگونه تنش و اختلاف در ایام همدلی و وحدت ملت ایران با تدبیر حیکمانه حضرت آیت الله حسینی همدانی دام ظله، مواجه شد که برای جلوگیری از هر گونه اختلال و بی نظمی در حین مراسم سالروز ۲۲ بهمن، صدای اعتراض مردمی را به گوش شورای هماهنگی دفتر تبلیغات رساند.


اما متاسفانه این اقدام که در جهت همدلی، وحدت و هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم یوم الله ۲۲ بهمن و همچینین پیشگیری از خسارت های غم بار با توجه به تجربه های تلخ پیشین استقبال مردم از آقای علی لاریجانی صورت گرفت، با شخصی سازی مسئله توسط آقای لاریجانی و استفاده از ادبیات مهاجمانه مانند "اولتیماتوم"مواجه شد.


کار در اینجا متوقف نشد و بیان مسئله همراه با هجمه ها و تهمت های ناصواب علیه امام جمعه انقلابی استان البرز،در تریبون علنی مجلس که برای برگزاری هر دقیقه از آن، هزینه های کلان از بیت المال مسلمین مصروف می گردد، توسط چند تن از نمایندگان از جمله هیئت رئیسه که خود مدعای حفظ وحدت را داشتند طرح شد و از آن بهره برداری شخصی شد و در ادامه با صف بندی مشخص و از قبل طراحی شده در روزنامه های زنجیره ای حامی دولت واصلاح طلبان، منتشر شد.

آن هم در مقطعی که انتظار می رفت، ایشان با تکیه بر رسالت اصلی خویش در ایام جنگ اقتصادی تمام تلاش خود را برای کمتر کردن فشار بر ولی نعمتان خویش یعنی مردم به کار ببندند تا ماحصل بی تدبیری مسئولین، در آستانه جشن بزرگ دهه فجر از مردم عزتمند ایران در صف های گوشت ولوازم ضروری صورتی ناپسند به دنیا مخابره نکند.


که این خود گواه بی اعتنایی به مسائل اساسی کشور و تصمیم درست امت حزب الله کرج بود که پرده از حقیقت نیات مزوارنه مدعیان وحدت برداشت.

 

بدین وسیله جامعه طلاب و روحانیون انقلابی استان البرز انزجار خود را نسبت به هجمه های به عمل آمده علیه آیت الله حسینی همدانی دام ظله و جامعه انقلابی کرج اعلام می دارد.

متوقع است تمامی مسئولین و مجموعه های انقلابی موضع صریح و شفاف خود را نسبت به هجمه های به عمل آمده علیه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه انقلابی کرج اعلام نمایند.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
جامعه طلاب،اساتید و فضلای انقلابی استان البرز

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لغو سخنرانی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • نماز جمعه سنندج
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است