Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:54:45 GMT

یک ستاره ایرانی در دنیای بازیگری متولد شد!+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۴۳۷۶

یک ستاره ایرانی در دنیای بازیگری متولد شد!+ عکس

رکنا: این مطلب درباره بازتاب بازی هوتن شکیبا در «شبی که ماه‌کامل شد» است.

این مطلب درباره بازتاب بازی هوتن شکیبا در «شبی که ماه‌کامل شد» است:

از این لحظه به بعد، هوتن شکیبا دیگر فقط یک بازیگر مطرح تئاتری با سابقه بازی در برخی از آثار طنز تلویزیون نیست. حالا، او یکی از امیدهای اساسی سینمای ایران هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی هوتن شکیبا در «شبی که ماه کامل شد» درخشان است: نقطه اتکای فیلم؛ نگینی در آن میانه می‌درخشد. کاراکتر عبدالحمید در «شبی که ماه کامل شد» یک برتری مهم نسبت به دیگر کاراکترها دارد: تکلیف همه شخصیت‌های اصلی دیگر، از همان ابتدا روشن است. مسیر آن‌ها مشخص است و تفاوت آن‌ها به میزان عملگرایی‌شان بازمی‌گردد. اما عبدالحمید تنها شخصیتی است که دچار تردید و استحاله می‌شود. او جوانی عاشق است که به‌تدریج خود را در میانه یک بازی خطرناک می‌یابد. این تردید قرار نیست هیچ‌گاه به پایان برسد: حتی زمانی که عبدالحمید در ظاهر مسیرش را انتخاب می‌کند. ماجرا فراتر از «تقابل میان عشق و وظیفه» است: این بار با تقابل دو جنبه بسیار مهم از زندگی شخصی شخصیت روبه‌روییم. پس باید با بازیگر توانایی روبه‌رو باشیم که بتواند، گاه در کسری از ثانیه، حالت چهره‌اش را تغییر دهد و، حتی در آن شرایط، تردید پس چشمان خود را حفظ کند. این تردید باید پله به پله گسترش یابد تا در انتها به اوج برسد. شکیبا از این حد هم فراتر می‌رود به‌طوری که علی‌رغم دانستن شرایط عبدالحمید در زندگی واقعی، باز هم به‌سختی می‌توانیم از کاراکتر او در فیلم متنفر شویم. حضور او به‌قدری درخشان است که حتی باسمه‌ای و سریع بودن تغییر عبدالحمید پس از سفر به پاکستان هم توسط بازی شکیبا جبران می‌شود. شکیبا از همین الآن یکی از بخت‌های کسب سیمرغ بلورین است مگر این که جلوگیری از جایزه دادن به کاراکتری که شکیبا در نقش او ظاهر شده، جلوی این امر را بگیرد!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر تلویزیون فیلم سفر بازیگر تلویزیون فیلم سفر بازی بازیگر متولد ماه جایزه عکس تهران جوان فیلم مادر پسر پلیس پوشش دزدی معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شدند
  • نخستین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شد
  • اولین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه خوزستان متولد شدند