Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرامی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بهداشت و درمان فوق العاده فعال بود گفت: واقعیت‌های دوران دفاع مقدس نگارش شود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت، «عباس بایرامی»، امروز (سه‌شنبه، 16 بهمن) در مراسم رونمایی از کتاب‌های زنان رزمندگان عرصه بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی، یکی از شاخص‌های پیروزی انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ایدئولوژی اسلام ناب، رهبری و مردم سه عنصر مهم  پیروزی انقلاب شمرده می‌شود گفت: مردم در آن دوران با جان دل امام خمینی (رحمة الله علیه) را پذیرفتند این شخصیت عظیم با احساس عجیبی در دل‌ها نفوذ کرد.

 

بایرامی با تاکید بر اینکه با تکیه به مردم بر همه امور و مشکلات پیروز بودیم خاطرنشان کرد: در هر عرصه و کاری که به مردم میدان ندادیم موفق نشدیم.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس گیلان افزود: در دوران دفاع مقدس برای نخستین بار با تکیه و هدایت معمار کبیر انقلاب با وجود تجهیزات نظامی محدود توانستیم بر زروگویان انقلاب بایستیم.

 

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای همه ملت است و همگان باید در حراست و حفاظت از دوران دفاع مقدس کوشا باشیم.

 

بایرامی به تواضع و فروتنی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد:  واقعیت‌های دوران دفاع مقدس نگارش شود.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس گیلان اضافه کرد: کارهای بزرگی تاکنون انجام شده است، تاریخ شفاهی شهدا و رزمندگان با کمک نیروهای متخصص در حال انجام است.

 

بایرامی با تاکید بر اینکه حوزه بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس فوق العاده فعال بود، اظهار کرد: با نگارش خاطرات دوران دفاع مقدس، هرگز خاطرات ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان از یادها نخواهد رفت.

 

 گفتنی است، در پایان، کتاب «همسفر شقایق» و «زینبی سیرتان» مجموعه زندگی و خاطرات خواهران امدادگر و رزمنده و معاونت بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس و همچنین کتاب «حلاوت شهادت» مجموعه آثار، زندگی‌نامه و خاطرات پرستار و رزمنده دوران دفاع مقدس، سیده زهرا شفیع پور هر سه به نویسندگی محمدرضا بینش برهمند رونمایی شد.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد اسحاق جهانگیری سرود زنان رزمنده بهداشت و درمان رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی

با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و جمعی از دانشگاهیان سراسر کشور در تالار فجر دانشگاه شیراز ترتیب یافت، از سه کتاب «سرو سیمین: منتخب اشعار دومین جشنواره سراسری شهید آوینی»؛ «سرو زرین: آثار منتخب رشته‌های هنری دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» و «سرو سرخ: منتخب داستان‌های کوتاه دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» رونمایی شد.

دکتر حامد تقوایی، دبیرکل دومین جشنواره شهید آوینی درخصوص انتشار این سه اثر توضیح داد: کتاب‌های سرو سیمین، سرو زرین و سرو سرخ، به‌همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با همکاری اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان آماده شده و دربردارنده‌ی آثار برگزیده و منتخب آثار دومین جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی در زمینه‌های شعر، داستان و هنر‌های تجسمی اعم از نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، طراحی پوستر و تصویرسازی است. همچنین معرفی دبیران و داوران بخش‌های مختلف جشنواره در کتاب آورده شده است.

گفتنی است، فاطمه فرهادی، مدیر هنری این مجموعه، فرج‌الله زارعیان جهرمی، ویراستار، محسن گل‌آرایش، طراح جلد و آزاده حق‌شناس گرافیست و صفحه‌آرای این سه‌جلد بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند