Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری سارق داروخانه‌های تهران خبر داد؛ متهم مدعی است چند سال پیش دارو از داروخانه‌ای خریداری کرده که به علت معیوب بودن دارو دچار ...

 در مورخ نهم بهمن ۹۷، مأموران عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران در جریان یک فقره سرقت به شیوه کش‌روی از یکی از داروخانه‌های محدوده استحفاظی این کلانتری قرار گرفتند و سریعاً با حضور در محل با مردی متشخص روبه‌رو شدند که با برداشتن لوازمی از داروخانه قصد سرقت آن‌ها را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک داورخانه در حضور مأموران گفت که متهم از غفلت کارمندان سوء استفاده و مقداری دارو، سرقت کرده است.

متهم پاسخ درستی به سؤالات پلیس نمی‌داد و به همین دلیل به کلانتری منتقل شد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم برای نخستین بار مرتکب سرقت نشده بلکه ۱۵ پرونده مشابه در کلانتری ۱۲۳ نیاوران علیه وی تشکیل شده و مشخصات سارق اعلامی در این پرونده‌ها، با فرد بازداشت شده مطابقت دارد.

متهم در تحقیقات بعدی ضمن اعتراف به ۱۵ فقره سرقت از داروخانه‌ها، علت آن را حس انتقام‌جویی و کینه‌ای که از داروخانه‌ها به دل گرفته بود، عنوان کرد.

متهم ۵۴ ساله مدعی بود چند سال پیش دارو از داروخانه‌ای خریداری کرده بود که به علت معیوب بودن دارو دچار بیماری شده و پس از آن تصمیم گرفته از داروخانه‌ها سرقت کند.

سرهنگ خلیل لطفی؛ رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران با اعلام این خبر گفت: متهم داروهای مسروقه به دو مالخر می‌فروخت که با شناسایی و دستگیری دو مالخر مذکور، هر سه متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از ارزش ۳۰ میلیون تومانی اموال کشف شده خبر داد.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: داروخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ با وجود اعلام برخی از رسانه ها در فضای مجازی در بررسی به عمل آمده و گزارش خبر نگار ما از داروخانه های شهر هشتگرد انسولین به اندازه کافی در داروخانه ها موجود است و بیماران دیابتی می توانند نیاز خود را تامین کنند.

بعضی از نام هاي تجاری که اغلب وارداتی هستند در یه بازه زمانی توزیع آن به تعویق افتاد که مشکلاتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرد ولی هم اکنون انسولین در اکثر دارو خانه های ساوجبلاغ یافت می شود.

یکی از پزشکان دارو ساز گفت: بعضی از بیماران دیابتی می توانند جایگزین کنند انسولین های ایرانی را ولی به لحاظ بعد روانی حاضر به تغییر نیستند.

وی گفت: بسیاری از شر کت های بیمه گر هم به تعهدات خود در قبال نسخ بیمه ای متعد نیستند و داروخانه های توان خرید انسولین و نگهداری آن را ندارند که باید این موضوع توسط مسئولین این حوزه درست شود.

دیگر خبرها

  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد