Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@14:25:32 GMT

هشدار ارمنستان به تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۵۱۳۶

هشدار ارمنستان به تل‌آویو

خبرگزاری فارس: به دنبال قرارداد جدید رژیم صهیونیستی جهت فروش پهپاد به جمهوری آذربایجان، وزارت خارجه ارمنستان نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه «آرکا» «آنا نقد الیان» سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان سه شنبه در نشست خبری گفت که مسابقه تسلیحاتی همواره در منطقه شدید است.

وی اظهار داشت: «ما صرفا خواهان تاکید و یادآوری این مسئله به شرکای بین المللی خود هستیم که مسابقه تسلیحاتی در منطقه ما بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان گفت که کشورش همواره در نشست‌های دوجانبه این مسئله را مطرح کرده و خواهد کرد.

این در حالی است که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که مجوز فروش یک نوع پهپاد ساخت یکی از شرکت‌های خود را به باکو صادر کرده است. این شرکت (آروناتیکس دیفنس سیستم) مظنون به آزمایش یکی از پهپاد‌های فروخته شده خود در جریان نبرد آذربایجان با ارمنستان در ناگورنو –قره باغ است.

شرکت صهیونیستی «البیت» نیز چندی قبل جدیدترین پهپاد خود که قادر به انجام عملیات برد بلند «کامی‌کازه» (انتحاری) است را به جمهوری آذربایجان فروخت. این پهپاد انتحاری «اسکای استرایکر» نام دارد و از سوی شرکت سازنده مهاجم بی‌صدا، نامرئی و غافلگیر کننده توصیف شده است. این پهپاد می‌تواند کلاهکی با وزن بیش از ۱۰ کیلوگرم را حمل کرده و تا ۲ ساعت پرواز مداوم داشته باشد. حداکثر سرعت این پهپاد ۱۸۵ کیلومتر در ساعت است.

جمهوری آذربایجان که تامین کننده اصلی نفت خام به رژیم اسرائیل است در سال‌های اخیر به مشتری اصلی جنگ افزار‌های ساخت این رژیم مبدل شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: هشدار ارمنستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی بحرین سرایا الشتر از هدف قرار دادن مقر شرکت مسئول حمل و نقل زمینی صهیونیستی (Trcuknet) در شهر ام الرشرش توسط هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار یونیسف درباره وقوع فاجعه در رفح
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • ترکیه تمام روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد