Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار بهداری رزم معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه با قدردانی از تلاشها و اقدامات جهادی  صورت گرفته دراین نمایشگاه ، برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی را برطرف کننده موانع توصیف و تصریح کرد: در نمایشگاه معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه " ما می‌توانیم" به معنای حقیقی کلمه محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به خدمات گسترده و ارزنده نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری تاکید کرد : امکانات بهداری نیروی زمینی سپاه در راستای خدمت به مردم بوده و پاسداران انقلاب اسلامی همواره برای حضور در میدان خدمتگزاری و خدمت رسانی آماده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان با تاکید بر اینکه در نمایشگاه معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه خلاقیت تحسین برانگیزی مشاهده شد،گفت: امیدواریم این پیشرفت و خلاقیت روز به روز در مسیر یاری رساندن به مردم گسترش یابد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد با بیان اینکه موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است اظهار کرد: علاوه بر راهپیمایی‌های گسترده مردم کشورهای جهان در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، این روزها شاهد هستیم که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با تعطیلی کلاس‌های درس و برپایی تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه در جریان این راهپیمایی‌ها تا کنون افزون بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ها دستگیر شدند گفت: رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز از تجاوز و جنایت در غزه به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه نتوانسته است حماس و جهاد اسلامی را نابود کند حتی قادر به آزادی اسرای خود و وادار کردن مردم غزه به تسلیم نشده است.

صادقی نسب با اشاره به پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: این پاسخ مشروع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش نفرت از سران کشورهای حامی و همکار رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح دنیا شده است.

کد خبر 6089170

دیگر خبرها

  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید