Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@16:50:47 GMT

دستگیری سارقان لوازم خودرو در محدوده ۱۶ متری امیری

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۵۴۲۸

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدرت‌‌الله زمانیان در تشریح جزییات این خبر گفت: با وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ویژه در محدوده ۱۶ متری امیری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت‌‌ها توسط دو نفر با یک دستگاه خودروی سواری انجام می‌‌گیرد، اظهار داشت: تعداد گشت‌‌های انتظامی و هدفمند افزایش تا اینکه ماموران سحرگاه امروز موفق شدند خودروی سارقان را خلاف جهت تردد خودروها به صورت روشن در حالی که راننده آن داخل خودرو بود، مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار ادامه داد: سرنشین خودرو که در حال سرقت لوازم داخل خودروی سواری بود ماموران را مشاهده و بلافاصله سوار خودرو شده و هر دو سارق از محل متواری شدند.  متهمان توجهی به فرمان‌‌های پلیس نمی‌‌کردند و ماموران دو تیر هوائی شلیک و در نهایت موفق شدند خودروی سارقان را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

زمانیان افزود: با دستگیری متهمان و شکایت مالباخته هر دو متهم به کلانتری منتقل و تحت تحقیقات تکمیلی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: شناسایی مالباختگان در دستورکار قرار دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر