Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری ایام شهادت امّ ابیها حضرت فاطمه‌ زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، روسای قوای مجریه و قضائیه، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: افتخار انقلاب اسلامی حرکت در راه حضرت صدیقه کبری (س) و اهداف والای آن حضرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنران مراسم با برشماری شباهت‌های دوران کنونی با جنگ احزاب خاطرنشان کرد: دشمنی‌ها علیه ملت ایران، این ملت را قوی‌تر خواهد کرد و بی‌تردید از گردنه‌های سخت با موفقیت عبور خواهیم کرد.

همچنین در این مراسم حاج منصور ارضی و حاج محمدرضا طاهری بر مصائب ام‌الائمه حضرت صدیقه کبری (س) به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اسلامي مراسم شهادت حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب