Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، ارزش دلار آمریکا در روز دوشنبه در برابر ین ژاپن بالا رفت و به بالاترین حد طی 5 هفته اخیر رسید . 
یورو به خاطر نگرانی سرمایه گذاران درباره ریسک های اقتصاد منطقه یورو  سیر نزولی داشت در حالی که نگرانی از طرح انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا، پوند را هم پایین کشید . 
شاخص دلار که در مقایسه با یورو، پوند، انگلیس و سایر ارزها سنجیده می‌شود 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

28 درصد بالا رفت و به 95.843 واحد رسید . 
گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه نشان داد فهرست حقوق بگیران در ماه گذشته 304 هزار شغل افزایش داشته که بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی و بزرگترین دستاورد از فوریه 2018 است . 
به گفته دین پاپلول، استراتژیست ارشد ارز ،آمار بالای حقوق‌بگیران در جمعه گذشته از روند رو به رشد دلار حمایت می کند . 
حساسیت دلار در روزهای اخیر در یک نمودار یو شکل قرار گرفته و دلیل آن هم اطلاعات ضعیف از طرف اروپا و افزایش تقاضا برای دلار در چین است، علی‌رغم این که فدرال رزرو اعلام کرده افزایش نرخ بهره فعلا متوقف شده است . 
یکی دیگر از دلایل تقویت دلار در این هفته مذاکرات اخیر تجاری بین چین و آمریکا بوده است . 
ارزش دلار برای اولین بار از 21 دسامبر به بیش از 110 ین افزایش یافت . 
پوند استرلینگ انگلیس پس از گزارشی که نشان داد کالاهای وارد شده به انگلیس از اتحادیه اروپا می توانند بدون بررسی به خاطر برگزیت بدون قرارداد منتقل شوند ، 34 درصد کمتر در برابر دلار معامله شد . 
دلار کانادا در برابر همتای آمریکایی خود پایین آمد و به افزایش چند هفته ای پایان داد . قیمت نفت پایین آمده و دلار به طور وسیعی تقویت شده است . 

قیمت دلار در صرافی ملی 200 تومان زیاد شد

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن