Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با وجود نیروهای کارآمد و توانمندی که در میدان عمل بار آمده‌اند همیشه حلال مشکلات کشور بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایلنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری در بازدید از دستاوردها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در نمایشگاه اقتدار نیروهای مسلح در مصلای امام خمینی (ره) گفت: من از قبل با فعالیت‌ها و توانمندی‌های قراگاه خاتم در عرصه‌های مختلف آشنا بودم و امروز در قالب این نمایشگاه، از نزدیک این توانمندی‌ها را مشاهده کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برخی از پروژه‌هایی که توسط قرارگاه اجرا شده است اظهار داشت: شرکت‌های بزرگ هر کجا در پروژه‌های عظیم خود در بخش‌های مختلف با مشکل روبه‌رو بودند آن پروژه را به قرارگاه خاتم محول می‌کردند و قرارگاه آن مشکل را حل می‌کرد و به داد کشور می‌رسید.
شایان ذکر است نمایشگاه اقتدار نیروهای مسلح قرار است تا پایان دهه فجر برپا باشد و عموم مردم می‌توانند از دستاوردهای نیروهای مسلح اعم از وزارت دفاع، سپاه، ارتش و ناجا بازدید کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خاتم ناطق نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان در دیدار با محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: یزدی‌ها در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور قرار دارند و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور هستند.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خون سازمان انتقال خون می‌باشد.
آقائی ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان به زودی مشکلات و موانع موجود در بحث اهدای خون مرتفع شود.
 محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت طرز نگرش توسعه اهدای خون در شهرستان‌ها گفت: مطالبه مردم شهرستان جهت اهدای خون یکی از کوچک‌ترین مطالبات آنهاست و این امری است که باید هر چه سریعتر پیگیری و همچنین مشکلات نیز با کمک استان و مسئولان شهرستان مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود