Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@23:15:37 GMT

هدف ولید المعلم از سفر به ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۶۴۸۱

شبکه المیادین در گزارشی هدف ولید المعلم، وزیر خارجه سوریه از سفر به ایران و دیدار با مقامات کشورمان را بررسی کرد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین درباره سفر ولید المعلم به ایران گفت: ولید المعلم صبح امروز با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران دیدار کرد. او همچنین با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و پس از آن با علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور خارجی و نیز با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر این کشور دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار این شبکه افزود: بدون شک گفتگو‌ها بین دو طرف درباره بحران سوریه از جمله تشکیل کمیته قانون اساسی است به ویژه به این علت که سفر ولید المعلم همزمان با سفر گییر پترسون، نماینده جدید سازمان ملل در امور سوریه به تهران صورت می‌گیرد و ممکن است نشست‌های سه جانبه‌ای برگزار شود، اما برنامه‌ای برای دیدار دوجانبه بین پترسون و المعلم اعلام نشده است. در هر صورت، همزمان بودن این دو سفر با یکدیگر قابل توجه است. پترسون با حسینی جابری انصاری، معاون وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد و بعدازظهر هم دیداری با ظریف خواهد داشت. سازمان ملل ماه دسامبر گذشته، ملاحظاتی درباره تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه اعلام کرده بود.

سفر ولید المعلم شاید فراهم کردن مقدمات اجلاس سه جانبه بین روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در سوچی باشد که قرار است چهاردهم ماه جاری میلادی برگزار شود. بدون شک در این اجلاس، تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد و باید مقدمات آن فراهم شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه ایران شبکه تلویزیونی وزیر امور خارجه رئیس مجلس دبیر شورای عالی امنیت ملی رهبر معظم انقلاب بحران سوریه قانون اساسی سازمان ملل سوریه وزیر امور خارجه قانون روسیه ترکیه ایران بحران سوریه سوریه علی شمخانی وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه

ناتوانی بیش از یکصد گروه شبه نظامی مسلح و مورد حمایت ترکیه در برقراری امنیت در مناطق شمالی حلب و ادلب سبب شده تا علاوه بر موج انفجارها و درگیری های داخلی میان فرماندهان این گروه ها، نارضایتی های مردمی اهالی این مناطق علیه گروه های مزبور قوت بگیرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077212 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو