Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فراگیر شدن ارز‌های دیجیتال، شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه را نیز تحت تاثیر قرار داده و آنان را وادار به ورود به این حوزه می‌کند. در هفته گذشته تصویر جدیدی از سامسونگ Galaxy S10 منتشر شد که در صفحه نمایش آن یک برنامه مخصوص ارز دیجیتال به نام فروشگاه بلاک‌چین سامسونگ دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان شایعات زیادی درباره ورود سامسونگ به مبحث بلاک‌چین و استفاده از ارز دیجیتال به میان آمد تا آن که رسانه‌های کره جنوبی اعلام کرده اند، سامسونگ برنامه دارد ماه آینده همراه با Galaxy S10 از کیف پول ارز دیجیتال خود نیز رونمایی کند.

منابع مختلف تائید کردند که اطلاعات منتشر شده مربوط به سامانه پرداخت موبایل سامسونگ است، این سامانه شامل فناوری بلاک‌چین بر روی گلکسی اس ۱۰ نیز می‌شود و می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی محبوبیت کیف پول‌های ارز دیجیتال در کره جنوبی و دیگر مناطق بگذارد. در حال حاضر ویژگی‌ها و کاربرد‌های این سامانه مشخص نیست، اما ورود سامسونگ به عرصه ارز‌های دیجیتال می‌تواند انجام معاملات با این ارز‌ها را بسیار راحت‌تر از گذشته کند.

سامسونگ اولین شرکت کره‌ای نیست که از کیف پول موبایلی برای پول‌های دیجیتال استفاده می‌کند، پیش از این شرکت SK Planet با کیف پول Syrup این خدمات را به خریداران خود ارائه می‌داد، روند کار آن به این صورت بود که یک کیف پول سخت افزاری برای ارز دیجیتال اتریوم یا دیگر ارز‌های دیجیتال سازگار با به خریداران پیشنهاد می‌داد تا با آن مانند یک کیف پول آنلاین، معاملات خود را انجام دهند.

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری یک دستگاه کوچک دیجیتالی است که به صورت آفلاین از ارز دیجیتال شما حفاظت می‌کند. مزیت این دستگاه نسبت به کیف پول‌های آنلاین، عدم نیاز به اتثال اینترنت است، در این صورت ارز دیجیتال کاربر هیچ‌گاه هک نخواهد شد و حتی اگر مشکلی برای سیستم ارز دیجیتال مورد استفاده کاربر رخ دهد، او می‌تواند با استفاده از کیف پول سخت افزاری خود، بدون مشکل معاملات خود را انجام دهد.

کیف پول‌های سخت افزاری جدید به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده اند تا امنیت پول دیجیتال کاربر را چندین برابر افزایش دهند. ایده کیف پول سخت افزاری به دلیل امنیت بالای آن بسیار زود محبوبیت پیدا کرد و حالا این دستگاه‌ها از اکثر ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر

انتهای پیام/

کیف پول مجازی سامسونگ به همراه گلکسی S10 عرضه می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گوشی Vivo Y36s با تراشه Dimensity 6020 SoC و شش گیگابایت حافظه رم در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Vivo Y36s به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است و بعضی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه ری‌برندشده گوشی Vivo G2 است که پیش از این وارد بازار چین شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Vivo Y36s با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه می‏‌شود، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo Y36s به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز خواهد شد و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی UFS 2.2 همراه می‌‏شود؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شبکه اتصال 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.1، GPS، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد.

کد خبر 749277

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • همراه پرخرج
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)