Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی علیزاده، مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال درباره بازی حساس این تیم مقابل پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: پیکان در نیم فصل نخست هم تیم خوبی بود و با آمدن آقای فرکی هم تیم بهتری شده و استقلال کار ساده ای ندارد ولی آبی پوشان با توجه به حمایت هواداران می توانند در این دیدار به برتری دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه پیرامون ارزیابی اش از خرید گادوین منشا اظهار کرد: امیدوارم منشا بتواند به استقلال کمک کند و تجربه حضورش در پیکان و پرسپولیس قطعا در روند کاری او در تیم استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به این موضوع که این خرید فشاری روی بازیکنان دیگر ایجاد نمی کند، عنوان کرد: خودم از پرسپولیس مستقیم به استقلال آمدم و خیلی در آن فصل اذیت شدم اما بازیکنان استقلال باید بدانند در فصل جاری تیم هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا بازی های مهم و حساسی را پیش رو دارند و این نکته بسیار مهم است که آنها روی بازی ها تمرکز داشته باشند و از حاشیه دور باشند.

علیزاده در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان معتقدند کارلوس کی روش برای خروج از فشار تیم از اوت های دستی بلند بهره می برد، گفت: بنده به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم، تیم ملی از تاکتیک های مختلفی استفاده می کرد که فقط در بازی با عراق روی اوت های بلند به عنوان یکی از تاکتیک های ارسال توپ بهره برد و در بازی های قبل و بعد از آن این کار را انجام نداد و این برداشت به اعتقاد من کاملا اشتباه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا پیکان کی روش خبرگزاری برنا علی علیزاده فرکی گادوین منشا مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند

 پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است هنوز جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی از مدیران نیز بدون توجه به این موضوع سکوت کرده‌اند.

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره رقابت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ ما چیزی جز رقابت بین این دو نفر نمی‌بینیم و هر تیمی گاف بدهد قطعاً تیم دیگر جایش را می‌گیرد. باید دید کدام‌یک از آنها شرایط خوب‌شان را حفظ می‌کنند. مسلماً بار استرس و فشار روی استقلال بیشتر از پرسپولیس است. امیدوارم این رقابت همین‌طور پیش برود و هر تیمی که شرایط بهتری دارد، به قهرمانی برسد.

وی در ادامه افزود: حسّم می‌گوید یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دیدارهای پیشِ‌رو گاف می‌دهد و این‌طور نیست که هر چهار بازی‌شان را ببرند، هم استقلال ممکن است گاف بدهد و هم پرسپولیس، یکی از این دو تیم در چهار بازی باقی‌مانده گاف می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دیدارهای فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور بانوان به تسنیم گفت: اینها تصمیم‌هایی است که اعضای کمیته انضباطی گرفته‌اند و تخصصی ندارم که نظر بدهم، حتماً اتفاق‌هایی افتاده است که چنین آرایی داده‌اند، خدا را شکر که حداقل بانوان حضور دارند و می‌توانند بازی‌ها را ببینند.

عزیزی راجع به عملکرد تیم‌ها در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: هنوز سایه جادوگری را در فوتبال در می‌بینم، در گذشته با این قضیه برخورد داشتم و دیده بودم و هنوز در لیگ ما جادوگری وجود دارد و به‌اصطلاح خودشان دنبال در آوردن کار هستند. بوی جادوگری در فوتبال ایران را حس می‌کنم! فوتبال ما سال‌هاست که گرفتار چنین موضوعاتی شده است و زمانی که خودم بازی می‌کردم از نزدیک لمس کردم، نمی‌دانم چرا یک‌سری از مدیران ما خبر دارند که کارهای جادوگری انجام می‌شود، ولی حرفی درباره‌اش نمی‌زنند و سکوت کرده‌اند، این مدیران می‌دانند چه اتفاقاتی در تیم‌های‌شان می‌افتد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند