Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد قوامی، مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور دیروز سه‌شنبه، 16 بهمن در مراسم افتتاحیه دومین کارگزاری بیمه تامین اجتماعی شهر رفسنجان با اشاره به اینکه با رشد و توسعه روزافزون تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، شیوه‌های خدمات‌رسانی به این قشر نیز تعمیم و توسعه داده شده است، گفت: از سال ۸۴ سریعتر از سایر دستگاه‌های اجرایی وارد بخش خصوصی شدیم و پروژه کارگزاری واگذار شد تا هم اشتغالزایی شود هم خدمت‌رسانی در بخش بیمه برای مردم به سهولت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قرار است ۸۰ کارگزاری دیگر در کشور واگذار شود، افزود: این تعداد به دست کسانی سپرده می‌شود که از جوانانی توانمند باشند و از طریق آزمون استخدام پذیرفته می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور کارگزاری تأمین اجتماعی کشور عنوان کرد:۸۰ کارگزاری در سطح کشور تا پایان امسال فعال می‌شود که 38 کارگزاری در دهه فجر امسال تاکنون افتتاح شده و مابقی هم در ادامه به بهره‌برداری می‌رسد.
قوامی یادآور شد: تا ابتدای امسال ۲۱۸ کارگزاری فعال در کشور داشتیم و در حال حاضر تعداد این کارگزاری‌ها به ۲۹۷ مورد افزایش یافته است.
وی با تأکید بر استانداردسازی کارگزاری‌ها تأکید کرد: در 10 استان کشور از جمله اصفهان، تهران، شرق و غرب تهران و ... مقرر کردیم که به صورت پایلوت، صدور و تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام شود و این مهم را در سطح کشور تعمیم خواهیم داد تا مردم به راحتی این خدمات را دریافت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی قوامی بیمه تامین اجتماعی کارگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه

رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : این تعداد حلقه چاه غیرمجاز که تنها ۱۲۰ حلقه از آنها در طول ۲ روز مسدود شد با همکاری گروه‌های گشت و بازرسی و پس از اخذ دستور قضایی در استان انجام شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد چاه غیرمجاز مسدود شده، ۱۳۵ حلقه در مجاورت چاه‌های آب شرب شهر کرمانشاه واقع شده بودند افزود: با انسداد این تعداد چاه غیرمجاز از برداشت بی رویه حدود ۱۵ میلیون متر مکعب آب‌های زیرزمینی جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: در سال گذشته به منظور جلوگیری از برداشت بیش از اندازه آب‌های زیرزمینی، تعداد ۶۰۰ دستگاه کنتور هوشمند نیز برروی چاه‌های مجاز استان نصب شد که با نصب آن از برداشت بی رویه سالانه ۷.۵ میلیون مترمکعب آب جلوگیری شد.

فرهادی با بیان اینکه امسال انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان به ویژه در شهرستان صحنه با جدیت ادامه خواهد داشت گفت: پیش بینی شده است حدود ۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز امسال در استان شناسایی و مسدود شود که از این تعداد ۲۰۰ حلقه چاه در شهرستان صحنه خواهد بود.

وی در زمینه لایروبی رودخانه‌های استان برای جلوگیری از بروز سیلاب‌های احتمالی در استان نیز اضافه کرد: در سال گذشته به حجم یک میلیون متر مکعب از مسیر رودخانه‌های استان به ویژه در ۳۰ نقطه حادثه خیز کار لایروبی انجام گرفت.

فرهادی با بیان اینکه در همین راستا برای لایروبی رودخانه اروند در قصرشیرین پیمانکار انتخاب و کار لایروبی آن نیز امسال به پایان خواهد رسید گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان برنامه منظمی را برای لایروبی رودخانه‌های سطح استان تدوین کرده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت