Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جشنواره ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد و  در بخش دختران، شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزراش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات جشنواره ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد و  در بخش دختران، شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رشته پرتاب آزاد بسکتبال که با حضور ۳۷ دانشجو در سالن ورزشی امینی برگزار شد؛ رمیصا سازگار، ستاره احمدی و یاسمن شاه محمدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.   در رشته طناب‌کشی که به صورت تیمی (۷ نفره) و با حضور ۸ تیم برگزار شد؛ نصیبه اسدی، زهره اسدی، نازنین کمالی، سمیرا عشایری، مهدیه بهنام‌فر، مژگان سیدزاده و سهیلا سیدزاده به عنوان تیم اول و پرنیا رازانی، فائزه اسدی، مریم اودار باشی، فرناز رستمی، یاسمن رجبی، مبینا رحمانی و مهتاب فرشیدگوهر به عنوان دوم دست پیدا کردند.

در رشته طناب‌زنی که ۲۷ دانشجو در آن شرکت داشتند؛ متین شفیعی، دلارام همتی و فاطمه ربیعی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم از آن خود کردند.

در رشته داژبال (وسطی) که به صورت تیمی (۵ نفره) و با شرکت ۶ تیم برگزار شد؛ مهدیه رنجبر، آیدا بابایی، زهرا قلعه قوند و زهرا خدابنده لو به مقام اول و راحله سید نژاد، آرزو براتیف، فاطمه حسین خانی، آرزو میرزایی و یاسمین محمد علیخانی مقام دوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب دارت که با شرکت ۲۷ دانشجو برگزار شد؛ زهرا عسگری، الیکا طاهرخانی و زهرا کیا روستا مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته فوتبال دستی (۲ نفره) که با شرکت ۷ تیم برگزار شد؛ دل آرام آذر دل و میترا قبادی مقام اول، موژان صابون پز و مهشید قاسمی مقام دوم و فرزانه عزیزی و فرزانه صابونی مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته تنیس روی میز که ۱۲ دانشجو با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ در پایان سمانه کوچاریان، محدثه کبابیان و مریم شعبانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته والیبال که با شرکت ۵ تیم و به صورت دوره‌ای برگزار شد؛ تیم شهید معمارپور متشکل از آیدا بابایی، زهرا خدابنده‌لو، یاسمن گیلکی، حدیث حسینی، حدیث رمضانی، ویدا جوانبخش، فائزه اسدی، پرنیا رازانی، نازنین کمالی، مهرنوش عسگری، ریحانه گروسی و مریم شعبانی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم تربیت بدنی متشکل از زینب اکران، مبینا یعقوب طالقانی، مائده کجینه باف، صبا جواهریان، زهرا برج لو، نازنین محمدی، ریحانه خیارجی، پرستو بهرامی و فرناز رستمی مقام نایب قهرمانی کسب کردند.

در رشته ضربات پنالتی فوتسال که با حضور ۱۶ دانشجو برگزار شد؛ در پایان فائزه اسدی، نسیبه اسدی و المیرا کبیری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم به دست آوردند.

در رشته بدمینتون که با شرکت ۱۲ دانشجو برگزار شد؛ زهرا صالحی، مهرنوش عسگری و ملیکا منتجبی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته طناب زنی ویژه دانشجویان خوابگاه دختران که با حضور ۱۶ دانشجو در خوابگاه لااله برگزار شد؛ سیده حدیثه حسینی، فاطمه امینی و زینب صادقیان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته پرتاب آزاد بسکتبال که در زمین‌های روباز خواهران و با شرکت ۳۵ دانشجو برگزار شد؛ مهسا السادات میر احمدی، الهه خوش نوا و زهرا قاسمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته طناب زنی که در زمین‌های رویاز خواهران و با شرکت ۳۵ دانشجو برگزار شد؛ در پایان زهرا اصغری، فاطمه عبادی کار و لعیا محمد بیگی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته شنا که در استخر خواهران برگزار شد؛ در شنای دوی امداد در آب (۴ نفره) که با شرکت ۸ تیم برگزار شد؛ در پایان تیم متشکل از پرستو بهرامی، فاطمه یغمایی، ریحانه گروسی و مهرنوش مافی به مقام اول دست پیدا کرد. تیم متشکل از آرمینا پهلوان زاده، مریم میرزایی، سپیده کارتاب و زهرا مشوقی مقام دوم را به دست آورد؛ و تیم متشکل از پروین فتحی، محدثه ربانی، لیلا ذوالقدری‌ها و شکوفه اله بخشی حائز مقام سوم شد.

در رشته کرال سینه که با شرکت ۱۹ دانشجو برگزار شد؛ در پایان عاطفه بابایی، پانیذ حاج شفیعی‌ها و زهرا قلعه‌وند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته کرال پشت که با شرکت ۱۹ دانشجو برگزار شد؛ در پایان شیما مختاری پور، ریحانه گروسی و سارا شاه محمدیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قورباغه که با شرکت ۱۹ دانشجو برگزار شد؛ در پایان عاطفه بابایی، پانیذ حاج شفیعی‌ها و ریحانه گروسی به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در رشته پروانه که با شرکت ۱۹ دانشجو برگزار شد؛ در پایان شیما مختاری، عاطفه بابایی و سارا شاه‌محمدیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رشته های ورزشی در دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، داریوش جاوید در مراسم گرامیداشت مقام شامخ استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری باید الگوی اساتید دانشگاه باشد، اظهار کرد: اگر اندیشه‌های این شهید بزرگوار در جوانان ما رسوخ کند، علم با عمل همراه می‌شود.

وی با اشاره به مطلبی از استاد الهی قمشه‌ای عنوان کرد: استاد باید محبوب باشد تا درس محبوب باشد، و استاد زمانی محبوب می‌شود که عاشق باشد و جذبه عشق استاد همان هیبت استاد را نشان میدهد. دانشجو و دانش آموز درس را هرچقدر هم که سخت باشد، اگر به استاد علاقه‌مند باشند فرامی‌گیرند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به کاهش تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر به ۸۳۰ هزار دانشجو به تبعیت از کاهش هرم جمعیتی و افزایش مراکز علمی افزود: اگر همین میزان به ۶۸۰ هزار دانشجو می‌رسید، امکان کنترل دانشگاه آزاد اسلامی مشکل می‌شد، اما با عنایت خداوند و ایده‌پردازی‌های دکتر طهرانچی، اعتماد مردم به این دانشگاه مجدداً جلب و در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی از انتخاب اول جوانان برای تحصیل است و یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

جاوید، هدف از صدور بخشنامه‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت را تحول عنوان کرد و گفت: تحول در دانشگاه تنها با همدلی و همکاری تمام اعضای هیئت علمی و کارکنان اتفاق می‌افتد و ذکر این نکته ضروری است که برای پیشبرد اهداف دانشگاه، تحول یک نیاز اساسی است.

وی، دلیل محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان را ارتباط موثر بین علم و عرصه دانست و گفت: متأسفانه در رشته‌های غیرپزشکی به‌دلیل وجود فاصله بین عرصه و علم دچار مشکل هستیم و تأسیس دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی و سایر دانشکده‌ها برای رفع همین چالش است که دانشجویان رشته‌هایی مانند روانشناسی، علوم تربیتی و سایر رشته‌ها همزمان با تحصیل، در عرصه عمل نیز حضور داشته باشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه سرانه هر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بین ۱۴ تا ۱۵ میلیون است، افزود: این دانشگاه به دنبال برقراری عدالت آموزشی است تا همه جوانان این کشور امکان استفاده از تحصیلات دانشگاهی را داشته باشند.

جاوید، رفع دغدغه و چالش همکاران و مسائل معیشتی و رفاهی آنان را از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه برشمرد و افزود: در تحول اداری، کارکنان نیز مانند اعضای هیات علمی، ارتقا پیدا می‌‌کنند.

وی با ارائه یک خبر خوب نیز تصریح کرد: از این پس حق‌التحقیق به جای حق‌التدریس به صورت متمرکز از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می‌شود و خروجی پژوهشیار در این خصوص مبنای عمل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت