Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به خرید جدی استقلال گفت: خرید منشا اتفاق خوبی بود که در نقل و انتقالات برای استقلال افتاد و این بازیکن در نیم فصل دوم مفید خواهد بود.به گزارش بلاغ،بعد از اتمام تاریخ نقل و انتقالات با مهاجم سابق پرسپولیس به توافق رسید تا گادوین منشا بعنوان بازیکن آزاد، آبی پوش شود. در همین ارتباط ایوب اصغرخانی اظهار داشت: منشا بازیکن خوبی است که برای استقلال مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقلال روزهای پر کار و سختی در آسیا و لیگ برتر پیش رو خواهد داشت و به بازیکنان بزرگ که تجارب آسیایی داشته باشند نیاز خواهد داشت. قطعا منشا برای آبی ها مفید خواهد بود.

پیشکسوت استقلال گفت: تفکر شفر برای استخدام منشا کاملا درست بوده است. شاید دو بازیکن خارجی دیگری که تازه به خدمت گرفته شده قدری زمان لازم داشته باشند تا به شرایط آرمانی در فوتبال ایران برسند اما منشا باتوجه به حضور سه ساله اش در فوتبال ایران می تواند در مدت زمان کوتاهی خودش را با این تیم تطبیق دهد.

اصغرخانی خاطرنشان ساخت: منشا در پرسپولیس بازیکن خیلی مفیدی بود اما کم گل زد که امیدوارم این مشکل او در استقلال حل شده و به مهاجمی گلزن تبدیل شود. مثل زمانی که در پیکان بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان

برناردو سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری بوده است و نمایش بسیار خوبی در سیتی داشته و فصل قبل سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در قهرمانی‌های سه‌گانه داشت. این بازیکن پیشنهاد‌های بسیار خوبی از لیگ عربستان دارد و دو تیم الهلال و النصر و البته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم سخت به دنبال این بازیکن‌اند.

به نوشته اسپورت، اگر بازیکن پرتغالی بخواهد به بارسلونا برود، گواردیولا مانعی برای این بازیکن نخواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ برناردو است یا خیر، ولی چیزی که مشخص است تمایل این بازیکن به جدایی از سیتی است. سیلوا با پپ گواردیولا درباره پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرد، اما سرمربی اسپانیایی به هیات‌مدیره تیمش اطلاع داد بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه دهد.

برناردو آماده انتقال به نوکمپ در تابستان پیش رو است و سران بارسلونا باید ۶۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. سیلوا پس از هفت سال حضور در سیتی، در تابستان پیش رو به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

منچسترسیتی هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و رقابت سختی با آرسنال و لیورپول برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. سیتی باید یکشنبه در زمین ناتینگهام‌فارست به میدان برود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته چهار سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سیتی تلاش می‌کند بتواند به این رکورد مهم دست یابد. سیتیزن‌ها همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارند و باید اوایل خرداد در ورزشگاه ومبلی برابر یونایتد قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم