Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه خبری از مذاکرات مخفیانه وزرای کابینه انگلیس برای به تاخیر انداختن خروج این کشور از اتحادیه اروپا خبر داده است. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه تلگراف در مطلبی نوشت: وزرای کابینه بریتانیا به طور مخفیانه مذاکراتی را انجام داده‌اند تا خروج این کشور از اتحادیه اروپا را به مدت 8 هفته به تاخیر بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که بریتانیا قصد دارد اواخر مارس از اتحادیه اروپا خارج شود، مذاکرات وزرای کابینه مهلت خروج از این بلوک سیاسی و اقتصادی را تا اواخر ماه می به تاخیر خواهد انداخت.

انگلیس و اتحادیه اروپا درباره «برگزیت» بلاتکلیف هستندتاکید دوباره آلمان بر لزوم پایبندی لندن به برگزیت

 

تلگراف افزود: وزرای کابینه انگلیس امیدوار هستند که اتحادیه اروپا با این مهلت 2 ماهه برای به تاخیر افتادن برگزیت موافقت کند.

ترزا می نخست وزیر انگلیس نیز قرار است فردا پنجشنبه به بروکسل سفر کند و با رهبران اروپایی رایزنی هایی را درباره شرایط توافق برگزیت داشته باشد.

پس از مخالفت نمایندگان پارلمان انگلیس با توافق برگزیت که بین ترزا می نخست وزیر و رهبران اتحادیه اروپا حاصل شده بود، برخی نمایندگان در تلاش هستند تا کنترل روند برگزیت را از دولت ضعیف شده انگلیس گرفته و اداره امور برگزیت را رسما در اختیار بگیرند.

مخالفت نمایندگان پارلمان انگلیس با توافق برگزیت، وضعیت آینده خروج این کشور از اتحادیه اروپا را پیچیده تر از قبل کرده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مذاکرات برگزیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مذاکرات برگزیت مذاکرات برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است