Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@02:58:13 GMT

19 طرح در چرام افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۰۲۵۴

19 طرح در چرام افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان چرام روز چهارشنبه در این آیین میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی را افزون بر 158 میلیارد و 671 میلیون ریال ذکر کرد.
هادی فتاحی اصل اظهار داشت: 17 طرح از این تعداد از این تعداد با اعتباری افزون بر 155 میلیارد و 321 میلیون ریال طرح های افتتاحی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: 2 طرح با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 350 میلیون ریال نیز در این شهرستان کلنگ زنی شد.
وی یادآور شد که با بهره برداری از 17 طرح عمرانی زمینه اشتغال 367 نفر در این شهرستان فراهم شد.
فرماندار چرام بازسازی و توسعه شبکه آب شرب چرام، خط دو مداره برق سرفاریاب، ایستگاه تقویت فشار گاز تنگ پیرزال، خانه بهداشت تمبی و گازرسانی به روستاهای بخش سرفاریاب و حومه را از مهمترین طرح های عمرانی و خدماتی افتتاحی در این شهرستان ذکر کرد.
2 طرح شامل احداث کانال کشاورزی و بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان چرام نیز کلنگ زنی شدند.
فرماندار شهرستان چرام همچنین گفت که نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در این شهرستان برای بازدید عموم برپا شده است.
3016/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشتغال انقلاب برق فرماندار شهرستان کشاورزی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد