Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد دزفول، دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در مراسم رونمایی از تخت فلوروسکوپی Arm-Table-C گفت: این واحد دانشگاهی پیشرو در" اقتصاد دانش بنیان" است، به طوری که تا کنون هشت شرکت دانش بنیان را تحت پوشش خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خاطر نشان کرد: تخت فلوروسکوپی Arm-Table-C دومین تخت ساخته شده توسط حسین صاحبی بزاز از دانش آموختگان این واحد دانشگاهی است که این تخت ضد اشعه بوده و از چند زاویه مختلف عکسبرداری می کند.

دکتر افروس ادامه داد: تخت فلوروسکوپی محصولی کاملاً دانش بنیان بوده و اکثر قطعات مورد نیاز آن توسط اعضاء شرکت دانش بنیان پویا مکانیک صاحبی ساخته شده است.

حسین صاحبی بزاز سازنده تخت فلوروسکوپی Arm-Table-C گفت: تخت فلوروسکوپی Arm-Table-C با استفاده از اشعه ایکس نقاط شکسته شده بدن بیمار را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تخت فلوروسکوپی مشابه داخلی ندارد، ادامه داد: بیشتر تخت های موجود وارداتی و محصول کشورهای همچون آلمان و انگلیس است. ساختار آن ها به گونه ای است که نمی توانند تمام بدن بیمار را پوشش دهند.

صاحبی بزاز تصریح کرد: این محصول به سفارش مرکز تحققیات پزشکی قانونی کل کشور، طراحی شده و چون در این مرکز تشریح اجساد صورت می گیرد، طبیعتاً آلودگی هایی نیز برای تخت خواهد داشت، بنابراین سعی شده تخت به گونه ای طراحی شود تا آلودگی ها را دفع کند.

وی ادامه داد: در گذشته حدود 60 درصد قطعات این تخت خریداری می شد، اما خوشبختانه امروز موفق به ساخت و تولید تمامی قطعات این تخت شدیم.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد