Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی زمین پرداز بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است»، نقش امیر را در فیلم بازی می‌کند. پسر جوانی که همسر حامله‌اش به جرم چادر سر کردن از یک تبعه‌ انگلیس کتک می‌خورد و فرزندش را از دست می‌دهد. امیر که فرمانده یکی از پایگاه‌های بسیج است، مرد را برای ارجاع به مراکز قضایی محبوس می‌کند، اما با اتفاقات عجیبی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمین پرداز درباره این نقش و نقش آفرینی در فیلم‌هایی با مضامین مشابه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: برای بازی شخصیت امیر در بعضی اوقات با رضا زهتابچیان کارگردان کار، بحث و حتی جدل داشتیم چرا که ایفای نقش امیر کار سخت و پر مشقتی بود.

وی درباره ریسک بازی در این فیلم جنجالی و سیاسی بیان کرد: من چندبار شنیدم که چند بازیگر نپذیرفتند تا در این فیلم بازی کنند. وقتی دو صفحه اول فیلمنامه را خواندم، ترس وجودم را گرفت. هر چه جلو رفتم، ترسم بیشتر شد اما به دلیل قوی بودن فیلمنامه پس از پایان خواندن به این نتیجه رسیدم که اثر بسیار ارزشمند است و می‌توانم در آن بازی کنم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار فیلم را در جشنواره دیدم،گفت: این موضوع کمک کرد تا بازخورد‌ها را دریافت کنم. خدارا شکر تا کنون پنج بار این فیلم را در کنار مردم دیدم و بازخورد‌های خوبی دریافت کرده ام.

زمین پرداز با اشاره به کارنامه کاری خود و نزدیک بودن نقش‌های مختلفی که بازی کرده است، بیان کرد: من فکر می‌کنم که نقش‌هایم در فیلم‌های گوناگون شبیه هم نیستند. هنگامی که این فیلمنامه را می‌خواندم، دو انتخاب دیگر هم روی میز داشتم که آن‌ها را کنار گذاشتم. اینجا نقش مثبت داشتم اما در «لاتاری» منفی بودم. مسعود «ماجرای نیمروز» با امیر «دیدن این فیلم جرم است» فرق دارد و  تلاشم می کنم  متفاوت بازی کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران جشنواره فجر چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد. قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم