Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: از سازوکارهای بسیار مهم تشکیل حلقه های صالحین آماده به کار بودن و تقویت روحیه انقلابی در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی سه‌شنبه شب در همایش ارکان شجره طیبه صالحین در یزد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حلقه های صالحین بسیج گفت: شجره طیبه صالحین نشستن در کنار یکدیگر و از ارزش های انقلاب، اسلام، شهدا و دستاوردهای ملت بزرگ ایران در 40 سال گذشته در راستای بصیرت افزایی و روحیه انقلابی در جمع حلقه های صالحین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که جمع حلقه های صالحین یک جمع کاری محسوب می شود ادامه داد: حلقه های صالحین جمعی است برای رشد بینش دینی و بصیرت افزایی و در نهایت تلاشی برای تعمیق بخشیدن به ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی در جامعه است.

مدرسی با تشکر از دست‌اندرکاران حلقه های صالحین اذعان داشت: امیدورایم این اجتماع و حرکت نو یک شتاب دیگر و بهتری برای حلقه های صالحین باشد و بتوان از این حرکت که رهبری نیز نسبت به آن حساسیت و تاکید فراوانی دارند با یک شتاب بهتر و حرکت عالی‌تر ادامه یابد.

وی در خصوص هدف تشکیل حلقه های صالحین گفت: هدف از تشکیل حلقه های صالحین تربیت جوانان مومن، انقلابی و پا به کار است که با توجه به این چهار عنصر اساسی در حلقه های صالحین می توان جوان مومن را شناخت و با توجه به این که  می دانیم چه کسی انقلابی هست باید پا به کار بودن را نیز تشخیص دهیم که اگر این چهار عنصر در کنار یکدیگر باهم تلفیق  شوند؛ ماندگاری انقلاب تضمین خواهد شد.

مدرسی با اشاره به دوران دفاع مقدس اذعان داشت: در زمان دوران دفاع مقدس مردم خودجوش و آتش به اختیار همراه با یک ساماندهی در میدان بودند به این صورت که فردی در هر شهر، کوچه و محله محور ساماندهی آفرادی را که دوستدار حضور در جبهه های نبرد بودند را انجام می داد.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی برای مقابله با دشمن افزود: امروز هم اگر بخواهیم در این جنگ همه جانبه که دشمن تا عمق خانه ها، افراد را مورد هدف قرار داده است موفق شد حتما به ساماندهی نیاز است که اکنون تعلیم و تربیت سپاه پاسداران مسئولیت این ساماندهی را بر عهده دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: حلقه های صالحین درصدد پیوند چهار رکن اساسی جامعه است که عبارتند از مدرسه با خانواده، خانواده با مسجد و مسجد با روحانیت که از این موضوع از اهداف و کارکردهای ساماندهی حلقه های صالحین است و امیدوارم بتوان در این عرصه موفق شویم.

مدرسی اظهار داشت: امروزه دشمن نه تنها جوان ما را مورد هدف قرار داده بلکه ایمان مردم، روحیه انقلابی و آرمان‌های این ملت را مورد هدف و حمله خود قرار داده است از این رو بسیجیان باید در این عرصه پا به کار و آتش به اختیار باشند و هر جا انقلاب به حضور آن ها نیاز داشت حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به ضرورت حضور فعال و موثر بسیجیان برای مقابله با دشمن اذعان داشت: باید با یکدیگر متحد شد و با رعایت معیارهای تشکیلات اسلامی یک بار دیگر با حرکتی نو و کوبنده‌تر حلقه های صالحین را تشکیل داد چرا که اگر بخواهیم این انقلاب ارزشمند استمرار داشته باشدباید همان گونه که دشمن  تمام موجودیت ما را مورد هدف قرار داده ما هم تمام موجودیت دشمن را مورد هدف قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج

          گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج 

منتظر موج جدید بارش‌ها از این تاریخ باشید  
منظور از ضربان قلب چیست و چگونه کار می‌کند؟ 


برخورد خاص سردار قاآنی با نوجوانان و کودکان 


درخواست هادی چوپان برای عفو توماج صالحی


مضرات استفاده طولانی‌مدت از رژلب 


فرش قرمز پادشاه اروپا برای استقبال از تیلور سوئیفت 


اولین «هتل طلایی» در جهان پوشیده با طلای ۲۴ عیار 


آقای قلعه‌نویی واقعا این حرفت را باید با طلا نوشت! 


خودکشی یک پزشک خانم در تهران  


تصویر پربازدید از حضور سردار رادان در قم 


این مکمل تقویتی رشد مو را نخرید! 
انتخابات هند؛ بزرگترین رأی گیری جهان 


عکس ناراحت کننده از پلنگ باغ وحش مشهد جنجالی شد

استوری عقاب آسیا برای تولد پسرش 


عکس وحشتناک از وقوع سیل ویرانگر در بم 


«مست عشق» در روز اول اکران رکورد زد! 


مصرف این خوراکی برای کودکان ممنوع است 


خواهرانی که برای گرفتن خانه مجردی پدرشان را به قتل رساندند 

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد