Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:21:28 GMT

اجرای چهارمین سوگواره فاطمی در آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۰۸۲۶

اجرای چهارمین سوگواره فاطمی در آران و بیدگل

دبیر انجمن آئین‌ها و همایش‌های مذهبی آران و بیدگل گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب چهارمین همایش سوگواران فاطمی را در آران و بیدگل برگزار می‌کنیم.

حسن نبوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تقارن ۴۰ سالگی جشن انقلاب با شهادت حضرت زهرا (س) همایش بزرگ سوگواران فاطمی را در تکیه حاج عبدالله خان هیئت فاطمیه سرکوچه دراز آران و بیدگل برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، هیئت فاطمیه تکیه تاریخی حاج عبدالله خان اکرمیان، تشکل‌های دینی و بانوان ستاد دهه فجر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان این مراسم ملی و مذهبی را با شکوه خاصی در حضور مردم همیشه در صحنه آران و بیدگل برگزار خواهیم کرد.

دبیر انجمن آئین‌ها و همایش‌های مذهبی آران و بیدگل، گفت: از جمله برنامه‌های همایش اجرای سرود ۴۰ نفره به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب، اجرای سرود توسط گروه تواشیح نسیم قدر قم و رونمایی از تندیس یادمان مسابقه قرآنی چلچراغ و فجر فاطمی است که از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه در تکیه فاطمیه حاج عبدالله خان اکرمیان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

نبوی زاده ادامه داد: در قسمت سخنرانی مراسم، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان- مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خصوص مبانی شناخت اهل‌بیت (س) و نقش انقلاب اسلامی در خرافه زدایی و بازسازی فرهنگ عاشورا سخنرانی خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوگواره فاطمی منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای