Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس ایران، طبق برنامه ریزی‌های فدراسیون قرار بود ۱۶ بهمن ماه به برای مسابقات تدارکاتی به مجارستان اعزام شود. متاسفانه به دلیل کارشکنی‌های سفارت مجارستان تنها برای ۳ ملی پوش و علی مظاهری مربی تیم ملی بوکس روادید صادر کردند. اما در نهایت با پا در میانی سفیر ایران در مجارستان در دقیقه ۹۰ برای تمام ملی پوشان و سرمربی روادید صادر و در ساعت ۲ بامداد چهارشنبه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: با تلاش‌های فراوان روادید در دقیقه ۹۰ صادر شد و بلافاصله تیم ملی در ساعت ۲ بامداد چهارشنبه اعزام شدند. علت پافشاری ما برای اعزام تیم ملی به این رقابت به خاطر حضور کشور‌های صاحب سبک بوکس در این مسابقات بود که خدا را شکر در نهایت تیم اعزام شد.

او گفت: متاسفانه تیم ملی پس از ۱۷ ساعت پرواز و دقیقا در تاریخ شروع مسابقات به مجارستان می‌رسد که به احتمال زیاد خستگی بر روی عملکرد بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

اعزام تیم ملی بوکس به مجارستان لغو شد

گل‌محمدی: تمام ورزشکاران باید از بهداد سلیمی حمایت کنند

احمدی صفا: تشکیل ۲ تیم ملی در بوکس باعث رقابت بیشتر می‌شود

انتهای پیام/

اظهارات ثوری درباره اعزام تیم ملی بوکس به مجارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد

مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور برای جلوگیری از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

به گزارش آکسیوس، این مقام آمریکایی می‌گوید راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جزء گزینه‌های احتمالی قرار گیرد. 

جانسون مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند». 

گفتنی است، پس از تعلیق و دستگیری بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، فعالیت‌های اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافت. علیرغم مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، تا کنون صد‌ها دانشجو توسط نیرو‌های پلیس دستگیر شده‌اند.

این دانشجویان خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس