Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ابراهیم خدایی در نشست خبری امروز (چهارشنبه) سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در آزمون سراسری سال 1398 دانشگاه ها اظهار داشت: رشته های دانشگاه آزاد اسلامی متعاقبا به رشته هایی که امروز اعلام می کنیم، اضافه خواهد شد. روز ۲۴ بهمن آغاز ثبت نام کنکور سراسری است، به همین دلیل یک هفته زودتر رشته های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کردیم تا داوطلب در صورت علاقه مندی به تحصیل در این رشته ها، دیگر در آزمون سراسری ثبت نام نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما اطلاعات داوطلبان را به دانشگاه های مورد نظر می فرستیم و داوطلبان تا روز ۶ شهریورماه سال ۱۳۹۸ فرصت دارند اطلاعات خود را ارائه دهند، همچنین دانشگاه هم اطلاعات را بررسی کرده و نظر نهایی خود را اعلام می کند. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: ثبت نام کنکور سراسری از ۲۴ بهمن آغاز می شود و تا ۲ اسفند ادامه دارد. ما دو سری سوال بر اساس داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید طراحی می کنیم و در ادامه تراز صورت می گیرد. در واقع ما ظرفیت جدایی برای داوطلبان نظام قدیم در نظر نداریم. خدایی خاطرنشان کرد: داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در مرحله اول هیچ مبلغی نمی پردازند و زمانی که در دانشگاه پذیرفته شدند، مبلغی را تحت ساز و کاری که بعدا اعلام می شود، می پردازند. وی در خصوص تاثیر معدل برای داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی گفت: برای ۱۵ درصد ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، ۳۰ درصد تاثیر معدل در نظر می گیریم که اگر به سود داوطلب باشد، لحاظ خواهد شد. ادامه دارد... 168 / 167 ابراهیم خدایی سازمان سنجش کنکور سراسری سوابق تحصیلی ثبت نام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری سوابق تحصیلی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد