Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره شمعدونی گفت: به منظور زیباتر شدن نمای ساختمان‌ها و با مشارکت سرای محلات این جشنواره برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، کیهان محمدخانی در دومین جلسه توجیهی جشنواره شمعدونی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود، گفت: هیچ اتفاقی در شهر تهران رخ نمی‌دهد مگر اینکه شهروندان در آن سهم‌زیادی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مردم با مجموعه مدیریت شهری همکاری و مشارکت داشته باشند می‌توانیم اقدامات مفید و موثری در شهر تهران انجام دهیم.

قائم مقام سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره شمعدونی یادآور شد: نقش سرای محلات در برگزاری این جشنواره بسیار مهم است به همین خاطر برای بهتر برگزار شدن چنین رویدادی، نیازمند همکاری سرای محلات هستیم.

به گفته محمد خانی باید از ظرفیت و پتانسیل‌های سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران نیز برای بهتر برگزار شدن این جشنواره استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی به منظور استقبال از چهلمین سال پیروزی انقلاب و همچنین بهار ۹۸ برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد، تصریح کرد: درصدد آن هستیم تا بهترین برنامه‌ها را برای مردم به نمایش بگذاریم. همچنین به منظور افزایش فرهنگ عمومی تبلیغات خوبی در شهر تهران اکران خواهد شد.

قائم‌مقام‌سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: در حوزه نورپردازی نیز فعالیت زیادی در سطح شهر تهران انجام خواهد شد. امیدواریم چهره شهر با گسترش نور هر روز زیباتر شود.

محمدخانی با تاکید بر برنامه‌های سازمان زیباسازی در ایام نوروز، گفت: امسال بهار متفاوت تری در شهر تهران شاهد خواهیم‌بود. شهروندانی که به تهران سفر می‌کنند امسال چهره شهر را متفاوت‌تر از گذشته خواهند دید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زیبا سازی محمد خانی شهر تهران شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان              بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                              بدون تغییر 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان                + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان          بدون تغییر

دیگر خبرها

  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)