Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - ساختمان جدید اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان روز چهارشنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محمد حسن زدا سرپرست این سازمان، عبدالمحمد زاهدی استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: این ساختمان مشتمل بر اداره کل تامین اجتماعی و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی در 6 هزار و 114 متر مربع با 250 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیروس نصیری افزود: همچنین ام آر آی مجهز و پیشرفته بیمارستان رازی نیز که 100 میلیارد ریال برای خرید آن هزینه شده امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نصیری ادامه داد: در حال حاضر این اداره کل 234 هزار بیمه شده اصلی را تحت پوشش خدمات خود دارد که 159 هزار تن از آنها بیمه شده اجباری هستند.
وی گفت: همچنین 70 هزار نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در قزوین بازنشسته شده اند که یک سوم آنها از طریق قوانینی چون قانون سخت و زیان آور بازنشسته شده اند.
وی اظهار داشت: ضریب پشتیبانی تامین اجتماعی قزوین 3.5 و یک هشدار خطرناک است اما خوشبختانه ضریب تحت پوشش این اداره کل 63 درصد و بالاتر از کشور است.
نصیری با بیان اینکه تامین اجتماعی قزوین ماهانه هزار و 300 میلیارد ریال دستمزد پرداخت می کند گفت: این اداره کل در بالاترین سطح تعامل با نهادهای سیاسی، نمایندگان مجلس، کانون های کارگری، کارفرمایی و خانه صنعت و معدن قرار دارد.
وی ادامه داد: امروز اغلب خدمات تامین اجتماعی به تعداد 30 نوع به بیمه شدگان به صورت الکترونیکی ارایه می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین افزود: آنچه بیش از تجهیزات سخت افزاری مهم است ، نرم افزار و نیروی انسانی سازمان است که اگر به خوبی کار نکند خدمات سخت افزاری تحقق نمی یابد که در این بخش نیز تامین اجتماعی استان دستاوردها و خدمات شایسته ای داشته است.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تامين اجتماعي چهل سالگي انقلاب قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • خط لوله تبریز - ارومیه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار