Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش آمار مراجعه برای تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروها در آستانه سال نو گفت: توصیه می کنیم مالکان وسایل نقلیه حتما مدارک مورد نیاز را به صورت کامل به همراه داشته باشند.

به گزارش عصر ایران سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه بعضا متقاضیان برای دریافت خدمات نقل و انتقال مدارک خود را به صورت کامل به همراه نمی‌آورند افزود: همین امر موجب می‌شود تا فرآیند نقل و انتقال آنها صورت نگرفته و مجبور شوند مجددا به مراکز نقل و انتقال مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای تعویض پلاک و نقل و انتقال وسایل نقلیه ارائه اصل سند فروش کارخانه، اصل کارت شناسایی وسیله نقلیه، اصل سند مالکیت وسیله نقلیه که توسط نیروی انتظامی صادر شده است، اصل شناسنامه جدید یا کارت ملی متعاملین یا نمایندگان قانونی آنها، حضور فروشنده و خریدار یا نماینده قانونی آنها، ارائه برگه عدم خلافی، ارائه اصل فیش پرداخت بهای پلاک بر اساس تعرفه، مدارک احراز سکونت خریدار، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر و ارائه اصل کارت معاینه فنی خودرو که اعتبار داشته باشد ضروری است.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: متقاضیان در صورتی که هر یک از مدارک فوق را به همراه نداشته باشند ممکن است با مشکل مواجه شوند لذا تأکید می‌کنیم حتماً مدارک مورد نیاز را برای نقل و انتقال وسیله نقلیه به همراه داشته باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس راهور شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها