Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو‌های اسپرت در کنار ویژگی‌های مثبتی همچون هندلینگ بالا، موتور قوی، سرعت و شتاب زیاد معمولاً ویژگی‌های منفی از جمله سواری ناراحت و خشک و نامناسب بودن برای سفر‌های طولانی را نیز با خود به همراه دارند. این موضوع به دلیل استفاده از لاستیک‌هایی با فاق کوتاه، رینگ‌های بزرگ، سیستم تعلیق خشک و ارتفاع پایین به جهت افزایش عملکرد و پایداری خودرو اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای حفظ سرنشینان بر روی صندلی حین مانور، صندلی‌های این خودرو‌ها تنگ و کوچک طراحی می‌شوند. از این رو استفاده از چنین خودرو‌هایی برای مصارف روزمره، ترافیک یا سفر‌های بین‌شهری می‌تواند طاقت‌فرسا باشد.

شرکت AMG به عنوان فاز اسپرت محصولات مرسدس‌بنز، سال ۲۰۱۵ با ارائه مدل اختصاصی AMG GT به عنوان پرچمدار خودرو‌های اسپرت مرسدس، موفقیت عظیمی را تجربه کرد. AMG GT یک کوپه کوچک و تند و تیز است که شامل جدید‌ترین تکنولوژی‌های این شرکت می‌شود. چند سال بعد این شرکت یک نسخه چهار‌درب از AMG GT با پسوند «چهار‌درب کوپه» معرفی کرد تا موفقیت AMG GT کوپه را در این مدل نیز تجربه کند. این خودرو که با هدف دستیابی به بازار مرسدس CLS به عنوان نمونه اسپرت‌تر عرضه شد، قیمت پایه آن از ۱۵۹ هزار دلار آغاز می‌‎شود و تا ۱۷۷ هزار دلار ادامه می‌یابد.

پیشرانه ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر V شکل با دو توربوی درونی، مشابه با نمونه استفاده شده در مدل کوپه AMG GT است که در این خودرو توان ۵۸۵ اسب‌بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر و در نسخه قوی‌تر آن با پسوند S توان ۶۳۰ اسب‌بخار و ۹۰۰ نیوتن‌متر را عرضه می‌کند. چنین توان بالایی برای یک خودرو چهاردرب خانوادگی با قابلیت حمل ۵ چمدان بزرگ در صندوق عقب بسیار بالا ارزیابی می‎شود. شتاب صفر تا صد خودرو تنها در ۳.۲ ثانیه اتفاق می‌افتد و نهایت سرعت آن ۳۱۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است. استفاده از سیستم تعلیق تطبیقی با حالت‌های راحت، اسپرت و اسپرت پلاس سبب می‎شود که در موقع نیاز، خودرو تبدیل به یک سدان راحت‌رو لوکس شود. همچنین امکان کاهش صدای خروجی اگزوز نیز برای راننده وجود دارد تا این خودروی اسپرت با فشردن چند دکمه، یک خودروی آرام و بی‌صدا شود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Mercedes AMG GT 4 Door Coupe را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: مدل جدید اسپرت Mercedes-AMG GT معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

قیمت مرسدس AMG GT چهار‌درب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • فیلم| هر جا که باشید، این مرسدس بنز به دنبال شما می‌آید!
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا