Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: انفجار کپسول گاز در روستای سامیان اردبیل باعث کشته و مجروح شدن شش نفر از اعضای یک خانواده شد. 
مجید محمدغریبانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل گفت: متاسفانه حوالی ساعت 5 صبح امروز بر اثر نشت گاز در منزلی در روستای سامیان که در ادامه منجر به انفجار کپسول و آتش‌سوزی شده، سه نفر از اعضای یک خانواده که یک زن و دو کودک خردسال بودند، جان خود را از دست دادند و سه نفر از دیگر اعضای خانواده نیز دچار سوختگی‌های خفیف و عمقی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: بعد اعلام این حادثه به اورژانس، سریعاً آمبولانس‌های اورژانس عازم محل حادثه شدند و مجروحین نیز بلافاصله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند. 
محمد غریبانی با بیان اینکه متاسفانه همه ساله شاهد گازگرفتگی بر اساس مونواکسیدکربن و انفجار کپسول بر اساس بی‌احتیاطی مردم عزیز هستیم، افزود: انتظار می‌رود هم‌وطنان در زمان ساخت ساختمان دقت بیشتری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند. همچنین باید نسبت به چک کردن اتصالات شیرآلات گازی به صورت مرتب اقدام کنند.     10 مصدوم بر اساس واژگونی مینی‌بوس در گرمی  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه عصر امروز نیز واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در گرمی منجر به مصدومیت 10 نفر از هم‌وطنان شده است، افزود: بلافاصله بعد از وقوع حادثه مصدومین به بیمارستان گرمی منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند. 
وی افزود: در این خصوص در محل حضور یافته و کنترل و نظارت لازم انجام شد.      
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان خانواده فوریت های پزشکی استان کنترل و نظارت گاز جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد