Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ذبیح الله امیری سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اظهار کرد: طی گزارشات دریافتی در ۱۰ روز گذشته، دو مورد به ماموران گزارش شده بود که در این موارد، فردی پژو سوار که پلاک خودرویش را با استفاده از کاغذ پوشانده بود به بهانه پرسیدن آدرس، از خودرو پیاده شده و از عابران پیاده سرقت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتی در یکی از این موارد عابری که در برابر سرقت مقاومت کرده از ناحیه این فرد با استفاده از سلاح سرد قمه مورد تهدید قرار گرفته و گوشی اش به سرقت رفته بود که در ادامه با توجه به حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند و تحقیقات ویژه‌ای را در این زمینه کلید زدند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: سارق لافاصله مورد شناسایی ماموران قرار گرفت و مشخص شد وی شاگرد یک مکانیک سیار است که در محدوده بزرگراه آزادگان با کانکس به تعمیر خودرو‌های گذری می‌پرداخته و چند سالی بود که این مکانیک سیار با حضور در حاشیه بزرگراه آزادگان توانسته بود اعتماد خودرو‌های گذری را جلب کند.

وی افزود: در یک عملیات، متهم ۲۷ ساله پرونده دستگیر شد و به ارتکاب سرقت‌ها در شهرک‌های حاشیه‌ای تهرانسر اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت که در مواقع ظهر که صاحبکارش برای صرف ناهار به خانه می‌رفته است، سوئیچ خودروی وی را برداشته و با استفاده از کاغذ پلاک خودرو را پوشانده و برای سرقت اقدام می‌کرده است.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: سه نفر از شکات شناسایی شدند و متهم نیز برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات