Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهدی غلامی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت با اعلام این خبر گفت: در طی آذرماه و دی ماه سال 97  با توجه به بارش های برفی که داشتیم 3200 تن ماسه و نمک درعملیات راهدرای زمستانی بکارگرفته شد و همچنین پنج میلیون و دویست و هفتاد و پنج هزار متر مکعب برف روبی در حوزه استحفاظی اداره الموت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی اظهار داشت: قنوزنی 16 کیلومتر، تسطیح و تیغه زنی راه های خاکی 45 کیلومتر، ریزش برداری 5هزار متر مکعب، شانه سازی 200 متر مکعب، انسداد راه های دسترسی غیرمجاز 5 مورد و شستشوی علائم و تابلوها 50 مورد از اقدامات انجام شده عملیات راهداری در بخش الموت می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت عنوان کرد: نصب تابلو و علائم 10 عدد، پاکسازی سطح جاده از سنگ 350 مورد، تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده 24 مورد و لایروبی جوی و زهکش ها 15هزار متر از دیگر عملیات انجام شده است.

وی در پایان گفت: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راه ها 157هزار متر مربع، آسفالت مصرفی جهت لکه گیری و روکش 20 تن، تنقیه، پاکسازی پل و آبرو  12 عدد،، خاکریزی دهانه پل ها 30 دستگاه، جمع آوری خاک های اضافی، زباله و ضایعات از سطح جاده 110 متر مکعب از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده خاک راهداری و حمل و نقل جاده زباله برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند