Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: عملیات غرور آفرین والفجر8 نماد خودباوری جوانان انقلابی به جمله «ما میتوانیم» بود که حقیقتا رزمندگان جوان و سلحشور ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و پیروی از امام راحل(ره)  توانستند با همت خود به این مهم دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ غضنفری در ادامه بیان کردند: امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس جوانان پرشور و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی پس از چهل سال به قله های رفیع علمی دست یافتند و با پیروی از منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)  به افق هایی می نگرند که از یک جوان انقلابی انتظار می رود و به حول قوه الهی با همت و تلاش به آن دست خواهند یافت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفتند: عملیات والفجر 8 در نوع خود بی نظیر بود و در تاریخ جنگ تحمیلی ماندگار شد و این بخاطر رعایت نمودند همه ی ابعاد عملیاتی و اطلاعاتی بود که رزمندگان اسلام به نحو احسن انجام دادند و نتیجه آن پیروزی بسیار تاثیرگذاری بود که به دست آمد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت روز معلم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران