Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، به‌مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه «آشنایی با متن کامل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران» را با شرکت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان، برگزار کرد.
در این مسابقه که دوشنبه، پانزدهم بهمن‌ماه جاری در سالن رودکی مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، برگزار شد، سیده فاطمه موسوی، محسن عارف‌نژاد و شبنم مؤمنی نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نشست تبیین علمی دستاوردهای انقلاب اسلامی

همچنین سه‌شنبه، شانزدهم بهمن با حضور مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، نشست روشنگری با موضوع تبیین علمی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، در دانشگاه لرستان برگزار شد.
این نشست توسط سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد.
خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: همه باید تلاش کنیم با تقویت وحدت و همدلی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیش از پیش، برای جوانان و دانشجویان تبیین نماییم.
مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این نشست، بر تبیین علمی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط نخبگان و اساتید دانشگاهی در جهت هرچه بیشتر آشنا شدن جوانان و دانشجویان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مسابقه قانون اساسی دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • جشن روز دختر در دانشگاه‌های کرمان برگزار می‌شود/تشریح برنامه های دهه کرامت
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • نشست «نزدیک قله؛ نگاهی به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
  • نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است