Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله قره خانی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی متمرکز پروژه‌های شهرستان علی‌آبادکتول در ایام دهه فجر، اظهار کرد: دشمن جدید به وجود نیامده و دشمن امروز همان دشمن زخم خورده از انقلاب و ملی شدن صنعت نفت در ایران است که هم‌اکنون به دلیل جایگاه عزت‌مندانه و مقتدرانه ایران، دشمنی آن بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چهل سال گذشته با ترسیم مسیر درست از جانب رهبر معظم انقلاب و امام خمینی توانسته‌ایم عزت و اقتدار ایران اسلامی را افزایش دهیم و مطمئن هستیم دشمن در نهایت ناگزیر به عقب‌نشینی است.

نماینده مردم شهرستان علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با گلایه از استاندار گلستان، گفت: موضوعات و مسائل در این شهرستان وجود دارد که از نوع مالی نیست و به سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی نیاز دارد از جمله الحاق و موضوعات مربوط به منابع طبیعی اما متاسفانه استاندار گلستان تاکنون در جلسات شهرستان حضور نداشته‌اند.

وی با انتقاد نسبت به کم‌لطفی انجام شده نسبت به شهرستان علی‌آبادکتول در سفر رئیس جمهور به گلستان، افزود: به رغم تلاش ها و زحمات انجام شده از سوی استاندار گلستان اما تالار فرهنگی و هنری یکی از نیازهای شهرستان بود که قبلا مجوز آن را از سازمان برنامه و بودجه گرفته بودیم و به ماده ۲۳ نیاز داشت هرچند ما تقاضا کرده بودیم ولی این پروژه در لیست پروژه های سفر رئیس جمهور به گلستان قرار نگرفت.

قره خانی با بیان این که این سرنوشت خیلی از پروژه های علی‌آبادکتول در سفر رئیس جمهور به گلستان بود، ادامه داد: با ارتباطاتی که داشتیم توانستیم موافقت احداث بیمارستان و مرکز جامع سلامت فاضل‌آباد، تالار علی‌آباد و احیاء بیمارستان متروکه علی‌آباد را کسب کرده و اعتبارات لازم برای اجرای آن‌ها را در لیست پروژه‌های سفر رئیس جمهور به گلستان قرار دهیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین به برخی از اقدامات انجام شده در این کمیسیون اشاره و بیان کرد: چون توان اقتصادی مردم ضعیف است و در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم کمیسیون انرژی به شدت با گران شدن و سهمیه بندی بنزین مخالف است و بر این مخالفت اصرار داریم.

کد خبر 4535567

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان علی آبادکتول نمایندگان مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سفر به قلب سریلانکا
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی