Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین یادواره ۲۵۲ شهید مسجد زینبیه همدان، امشب با سخنرانی سردار آبنوش، معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، یادواره 252 شهید والامقام مسجد زینبیه همدان چهارشنبه 17 بهمن پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد زینبیه خیابان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلار آبنوش، معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین و همرزم سردار شهید همدانی در این یادواره سخنرانی می کند.

یادواره شهدای روستای حاتم آباد کبودراهنگ برگزار شد دومین یادواره 12 شهید ناجا در کبودراهنگ برگزار شد یادواره 12 شهید روستای "گزل ابدال" کبودرآهنگ برگزار شد

این یادواره به همت جمعی از یادگاران دفاع مقدس و پایگاه مقاومت بسیج مسجد زینبیه واقع در کوی پاسداران تدارک دیده شده و 22 سال است که با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

این پایگاه در دوران دفاع مقدس نقش چشمگیری در اعزام نیرو به جبهه های نبرد و جمع آوری کمک داشته است.

از شهدای شاخص این پایگاه می توان به شهید علیرضا رنجبران، شهیدان قاسم، جعفر و مهدی مرادی وحدت، شهیدان تیموری، شهیدان بهادربیگی، فرمانده شهید حبیب الله بخشی نظر و دو شهید مدافع حرم به نام محمدرضا زارع الوانی و شهید مجید صانعی اشاره کرد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه