Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:42:15 GMT

پدیده شهر خودرو در حالت فست شارژ!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۳۸۱۹

پدیده شهر خودرو با مالک جدید خود روزگار متفاوتی را نسبت به نیم‌فصل اول پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، با انتقال مالکیت پدیده به شهر خودرو و رسمی شدن تغییرات حاصله در سند باشگاه، بازیکنان مشهدی روزهای متفاوتی را پشت‌سر می‌گذراند که حال تیم یحیی را برای شروع نیم‌فصل دوم خوب کرده است.

 

تیمی که در برهه‌ای برای انجام بازی‌های نیم فصل اول خود حتی با معضل تهیه بلیط پرواز روبرو می‌شد اکنون به اردوی ترکیه می‌رود، از میان برندهای داخلی و خارجی لباس ورزشی برند فلان بر تن می‌کند، در مورد کیفیت تمرینات خود نظر می‌دهد، اولویتش شرایط تمرین شده و بدون در نظر گرفتن هزینه زودتر به تهران می‌آید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که اتفاقاتی است که با سرعت زیاد در حال شکل‌گیری شخصیت جدیدی برای پدیده شهر خودرو به عنوان نماینده فوتبال خراسان است.

 

حمیداوی که برخلاف عادت معمول مالکین تازه وارد فوتبال هرگز دست به تغییرات سلیقه‌ای در کادر اجرایی و مدیریتی این باشگاه نزده، در حالی وارد فوتبال استانی چون خراسان شده که سال‌ها ابومسلم و پیام برند آن بوده است و نتیجه‌گیری پدیده در نیم فصل اول، موج جدیدی از پذیرش و حمایت هواداران فوتبال را از پدیده شهر خودرو به دنبال داشته تا فوتبال خراسان وارد فاز جدیدی شود که کار را برای او برای تثبیت تیمی محبوب و ریشه‌دار در میان هواداران فوتبال استان آسان کرده است.

 

مالک جدید پدیده شهر خودرو در این شرایط با بازیکنان و حتی هواداران تیمش (در فضای مجازی و واقعی) نیز رابطه بسیار نزدیکی پیدا کرده که دیدار او با کادر و بازیکنانش در شب بازی با پرسپولیس و صحبت‌های خودمانی او با بازیکنانش از جمله آنها بود. مدیری که رو در رو با تیمش دیگر نگران مطرح شدن مطالبات و بدهی‌ها نیست و با این رویه، پدیده شهر خودرو را برای تبدیل شدن به قطبی باثبات در فوتبال شرق کشور در حالت فست شارژ قرار داده است.

 

 

پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد