Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن باردار گرفتار در برف و جاده صعب العبور روستای تایباد در خراسان رضوی با کمک اکیپ پرستاری و بهورز شبکه بهداشت و درمان نجات یافت.

به گزارش ایلنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: گروه پرستاری و بهورز شبکه بهداشت و درمان، این زن باردار را که در برف و کولاک روستای شیزن از توابع بخش میان ولایت این شهرستان گرفتار شده بود، نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر موسوی افزود: بارش برف و کولاک راه دسترسی این روستا با مرکز شهرستان را مسدود کرده بود که با تلاش راهداران مسیر دسترسی بازگشایی شد و نیروهای امداد و نجات مرکز فوریت های پزشکی خود را به روستا رساندند.

وی افزود: عملیات نجات این مادر سه ساعت طول کشید و وضعیت عمومی وی خوب است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات بارش برف خراسان رضوی شبکه بهداشت و درمان مرکز فوریت های پزشکی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند

به گزارش قدس آنلاین، ساعت ۱۳ امروز و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول