Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:46:14 GMT

بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۴۰۱۶

بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل افتتاح شد


همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان استان اردبیل بیمارستان 108 تختخوابی امام رضا(ع) اردبیل افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار کرد: از سال گذشته و در قالب یک قرارداد 10 ساله این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تجهیز و راه‌اندازی شده تا به هموطنان ارائه خدمات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسحق رسولی خاطرنشان کرد: این بیمارستان در فضای 17 هزار و 500 مترمربع و ابنیه ساخته شده به مساحت 11 هزار و 85 مترمربع احداث شده که براساس ارزش روز سرمایه‌گذاری انجام شده برای این بیمارستان توسط دانشگاه آزاد 257 میلیارد تومان بوده است.
وی دانشگاه آزاد را مولود انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است که این دانشگاه مردمی در این 40 سال عامل ایجاد تحول و تحرک بیشتر در نظام آموزش عالی استان اردبیل بوده به طوری که از دهه فجر سال 63 دانشگاه آزاد اسلامی در این استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد استان اردبیل در قالب 6 واحد دانشگاهی در شهرهای مختلف با 15 هزار دانشجو فعالیت می‌کند، تصریح کرد: این دانشگاه 120 هزار فارغ‌التحصیل دارد و هم اکنون نیز 546 کارمند با همراهی 446 هیئت علمی با ما همکاری دارند.
رسولی نیروهای فارغ‌التحصیل و موجود این دانشگاه را سرمایه‌های علمی این استان برشمرد و گفت: ما به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم که پژوهش محور، کارآفرین و فناورمحور هستند حرکت کرده و رویکرد این دانشگاه مساله‌گرایی و توسعه فناوری و همچنین اشتغال دانش بنیان است.
وی مسئولیت اجتماعی این دانشگاه را در هر شهرستان براساس شرایط و وضعیت موجود یادآور شد و بیان کرد: گردشگری سلامت محور کار و فعالیت ماست به طوری که در پارس‌آباد توسعه رشته‌های کشاورزی، در بیله‌سوار حوزه تجارت خارجی، گرمی صنعت آی‌تی و ... به عنوان رویکردها و مسئولیت‌های جدید دانشگاه در حوزه کارآفرینی تعریف شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به راه‌اندازی هتل آموزشی و دانشکده گردشگری در سرعین اشاره کرد و افزود: ما با تبدیل مجتمع شاهد به سرای نوآوری سعی داریم تا چرخه کارآفرینی و تولید را تقویت کنیم به طوری که هم اکنون 14 واحد در این مجموعه با ایده‌های نو و خلاقانه تلاش می‌کنند تا فضای اشتغال را برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهیا کنند.
رسولی به فعالیت مرکز توسعه گیاهان دارویی و همچنین عرضه 10 محصول توسط شرکت‌های دانش بنیان نظیر تولید چراغ‌های روشنایی هوشمند اشاره کرد و گفت: محصولات تولید شده در این واحدهای رشد فناور و دانش بنیان سال آینده وارد بازار شده و امکان تقویت و توانمندی بیشتر این مجموعه‌ها به وجود می‌آید.
وی در پایان آرامش و آسایش امروز را مرهون مجاهدان ایام خونین دهه فجر 57 و احیاگر اسلام در قرن معاصر دانست و خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین شرایط که استعمار و استکبار در این کشور سایه انداخته بودند امام خمینی (ره) نهضتی را آغاز کرد تا عزت و عظمت را به جامعه اسلامی بازگرداند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام رضا جامعه اسلامی جهان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی معاون رئیس جمهور جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی