Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم سوگواری حضرت فاطمه در کمیته ملی المپیک گفت: همه ما میهمان سفره اهل بیت هستیم. ما هرساله در ایام شهادت روضه داریم تا متذکر شویم حضرت فاطمه زهرا سرور همه مردان و زنان است. اگر انقلاب اسلامی تداوم دارد به برکت اهل بیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم همه قهرمانان ما بدانند با یاد و نام حضرت فاطمه می توانند در تاریخ ماندگار شوند.

صالحی امیری درمورد 40 سالگی ورزش ایران گفت: انقلاب اسلامی ریشه های تنومند دارد و اگر این درخت سبز هست بخاطر ریشه هایش است. ورزش بعد از انقلاب جهش بلندی داشته و افتخارآفرینی های بزرگی داشته است. تحول کمی و کیفی رخ داد و مدال های ما جهار برابر شده است و نسل جدیدی از ورزشکاران رویش کردند. در بسیاری از رشته ها جایگاه بالایی داریم که معتقدم به برکت انقلاب است. توسعه ظهور نسل جدید و براساس عدالت همگان امکان دسترسی به امکانات ورزشی را داریم. به ملت وعده می کنم در آینده نزدیک و در المپیک رویش های جدیدی در ورزش قهرمانی شاهد خواهیم بود و ورزش کام ملت را شیرین می کند.

رییس کمیته ملی درباره اینکه فکر می کنید خبر خوش شما در ورزش چه باشد عنوان کرد: در آستانه کسب سهمیه المپیک هستیم. تعدادی از رشته ها انجام شد و در برخی در حال انجام است. سال 1398 سال شکوفایی ورزش قهرمانی برای رسیدن به سکوی قهرمانی در سال 99 است.

رییس کمیته ملی المپیک درباره تشکیل فدراسیون زنان مسلمان اظهار داشت: حوزه ورزش زنان نگاه تبلیغاتی  و صوری نیست. معتقدیم در برنامه 10 ساله به لحاظ کمی و کیفی شاهد برابری حضور در زنان در عرصه های ملی آسیایی و جهانی خواهیم بود. معتقدیم که زنان هیچ کاستی نسبت به مردان ندارند و فقط باید بستر فراهم شود. حداکثر حمایت و برنامه ریزی را خواهیم داشت و در آینده نزدیک  شاهد جهش و رویش جدید در سطح ملی و منطقه ای و جهانی خواهید بود. حوزه را تقویت کنیم تجربه ثابت کرد دختران اراده می کنند و به سمت سکو می روند.  

وی درباره آسیب دیدگی سهراب مرادی گفت: این را باید از علی مرادی بپرسید. با سهراب ارتباط دارم جای نگرانی نیست و برمی گردد به جایگاه اصلی خودش و او قطعا از امیدهای کسب طلای ما است.  شخصا با اطلاعی که دارم جای نگرانی نیست سهراب و همه قهرمانان در 2020 خواهند درخشید. و سهراب سرمایه ملی ما است و در المپیک  خواهد در خشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران زنان مردان مردان و زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا با ابراز خوشحالی از فراهم شدن فرصت دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در توسعه این رشته در آسیا داشته و تلاش‌ها و همکاری‌های رئیس انجمن سپک تاکرا با مسوولان بین المللی این رشته قابل تقدیر است.

حلیم بن قادر در ادامه سخنانش نقش تاثیرگذار ایران در ورزش جهان به ویژه کشورهای اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایران به عنوان کشوری بزرگ و با دیدگاه‌های مهم در ورزش جهان بسیار تاگذار بوده به طوریکه هم اکنون بسیاری از کشورها از ایران الگو برداری می‌کنند.

وی افزود: نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به ورزش زنان، ورزش کشورهای مسلمان را نیز تحت تاثیر قرارداده و هم اکنون بسیاری از این کشورها، پوشش اسلامی زنان ورزشکار ایرانی را برای ورزشکاران زن خود برگزیده‌اند.

رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا همچنین به مسابقات جهانی این رشته در کوالالامپور اشاره کرد و از وزیر ورزش و جوانان دعوت کرد به عنوان میهمان ویژه در اختتامیه این رویداد حضور پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت ایران در حوزه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد راه اندازی آکادمی جهانی سپک تاکرا در ایران را مطرح کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ٢٢ مرداد با حضور ١٢ کشور در ایران گفت: امیدوارم میزبانی خوبی برای ورزشکاران حاضر در این رویداد مهیا کنیم.

در ادامه کیومرث هاشمی پیشنهاد کرد که نشست هیات رئیسه کنفدراسیون جهانی در حاشیه برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ایران برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران از زیر ساخت‌های مناسب برای میزبانی رویدادهای بزرگتر نیز برخوردار است اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا مسابقات جهانی این رشته را در ایران میزبانی کنیم.

کد خبر 6096623

دیگر خبرها

  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟