Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 17 بهمن ماه در دیدار مربیان طرح چهره به چهره با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: طرح چهره به چهره از سال ٨٠ و به پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی شکل گرفت و اجرای آن در کردستان از سال ٨٦ آغاز شده است.
وی با اشاره به تاثیرگذاری این طرح در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد عنوان کرد: طرح چهره به چهره یکی از راهکارهای موفق جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و فعالیت‌های دینی است و امیدواریم تاثیرات این طرح را نیز بیشتر شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را از آرمان های انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: مربیان این طرح در راستای ترویج مبانی اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی و برابر با دغدغه های ارزشمند معنوی با همتی والا در جهت جذب نسل جوان به مساجد تلاش می کنند که این همت و تلاش مضاعف جای قدردانی دارد.
وی بر اولویت‌بندی‌های تربیتی تاکید کرد و افزود: مخاطب شناسی بایستی در این طرح به صورت ویژه مورد توجه باشد و مربیان آموزش های خود را در وحله اول بر روی کسانی متمرکز کنند که تمایلی به مسجد ندارند و نیاز به محبت و آموزش بیشتری دارند.
قلعه شاخانی، بیان ساده و روان مربیان، درک مقتضیات و شرایط جامعه امروز، پرداختن به کارهای محتوایی، تهیه خوراک مورد نیاز متربیان از منابع مختلف و برابر با اولویت بندی آموزشی، بیان مبانی اسلام و احکام اسلامی را از اولویت های برشمرد که بایستی مورد توجه مربیان باشد و در آموزش های طرح چهره به چهره مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآور شد: آموزش اقامه نماز، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، پاسخ به سوالات و شبهات نسل جوان و نوجوان، آموزش معایب و مزایا فضای مجازی، توجه به آرمان‌های انقلاب و زمان‌شناسی از دیگر مواردی است که بایستی در آموزش های مربیان طرح چهره به چهره به آن پرداخته شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی طرح چهره به چهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

 به گزارش جماران؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم