Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:54:12 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پدیده

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۴۷۹۶

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پدیده

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف پدیده می رود که احتمالا سروش رفیعی و مهدی شیری تنها بازیکنان جدیدی خواهند بود که در زمین حاضر می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را در مقابل پدیده برگزار می کنند. این دیدار در حالی انجام می شود که ملی پوشان پرسپولیس به ترکیب بازخواهند گشت اما برخی از عناصر جدید بازی را از روی نیمکت آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم ترین تغییر سرخ ها نسبت به بازی با سپیدرود، حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی است. بیرانوند که به دلیل خستگی حاصل از جام ملت ها در بازی با سپیدرود غایب بود، حالا امیدوار است به نمایش های درخشانش ادامه دهد و با یک کلین شیت دیگر تیم را در جهت پیروزی یاری کند.

 

در دفاع میانی شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی مهره های بی جانشین هستند. در سمت چپ مصلح همچنان فیکس بازی می کند و مهدی شیری نیز همچون بازی با سپیدرود در ترکیب اصلی خواهد بود. برانکو پس از محرومیت در 2 بازی، کمال کامیابی نیا را در زمین قرار می دهد. باتوجه به محرومیت ترابی و دوری رسن از شرایط آرمانی، احمد نوراللهی در سمت راست خواهد بود و سیامک نعمتی نیز در سمت چپ بازی می کند. سروش رفیعی نیز بین این دو و پشت دو مهاجم سرخپوش حضور خواهد داشت.

 

سرمربی سرخ ها در خط حمله علی علیپور و امید عالیشاه را استفاده می کند. البته سیامک نعمتی نیز در این ترکیب می تواند جای خود را با عالیشاه عوض کند اما مسئله مهم نیمکت نشینی شریفی پس از 45 دقیقه ناامید کننده و همچنین دوری بودیمیر از ترکیب اصلی است. البته مهاجم کروات سرخ ها احتمالا در نیمه دوم به زمین می رود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پدیده: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور، سروش رفیعی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه.

 

 

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!