Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بازیکن پرسپولیس گفت هنوز تصمیمی برای تمدیدقراردادش نگرفته است.

 بازیکن عراقی پرسپولیس در خصوص شرایطش گفت: بعد از بازی های جام ملت ها خیلی خسته بودم اما با چند روز استراحت سر حال شدم و خوشبختانه توانستم به شرایط خوبی دست پیدا کنم.

رسن در خصوص بازی امروز تیمش برابر پدیده گفت: پدیده تیم خوب و خطرناکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها مربی خوبی هم دارند و ما کار آسانی برای برد برابر آن ها نداریم اما تلاش می کنیم تا کارمان را در نیم فصل دوم با برد شروع کنیم.

وی در خصوص احتمال ماندنش در پرسپولیس گفت: از چند تیم عربی پیشنهاد دارم و هنوز تصمیمی نگرفته ام.  همه چیز را به مدیر برنامه هایم سپرده ام و بهتر است از ایشان در این رابطه سوال کنید.

رسن در خصوص رقابت بالا بین هافبک‌های پرسپولیس گفت: از اضافه شدن سروش و ترابی خیلی خوشحالم. آن ها بازیکنان خوبی هستند و همین مسئله رقابت بین ما را بالا می برد. به اعتقاد من این رقابت هم به نفع خود ما است و هم به نفع پرسپولیس.

بازیکن عراقی پرسپولیس در خصوص این که آیا حذف تیمش در جام ملت ها را فراموش کرده گفت: ما انتظار قهرمانی نداشتیم چرا که تیم ما تیم جوانی بود و سرمربی تیم هم تازه دو ماه بود اضافه شده بود، ولی به هر حال باخت همیشه سخت است. من همان روزها حذف مان را از ذهنم پاک کردم و الان فقط به فکر موفقیت در پرسپولیس هستم.

بانک ورزش

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان این بود که بالاخره علیرضا بیرانوند به این بازی می‌رسد یا نه.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس تازه گچ دستش را باز کرده بود و مخصوصا بعد از آنکه امیررضا رفیعی در مسابقه جام حذفی ۴‌گل از آلومینیوم اراک خورد، حساسیت‌ها در مورد قفس توری قرمزها هم افزایش پیدا کرد. نهایتا و در شرایطی که حتی تا چند ساعت قبل از بازی هم باشگاه پرسپولیس اطلاع‌رسانی دقیق در این مورد انجام نداده بود، شاهد حضور بیرو در ترکیب اصلی قرمزها بودیم.

با این حال روند مسابقه طوری بود که اگر خود رفیعی یا حتی بیرانوند با همان دست گچ‌گرفته هم درون دروازه قرار می‌گرفتند، اتفاقی نمی‌افتاد. به یمن کیفیت بالای بازی، بیرانوند کلا روی یک توپ بیرون از چارچوب اثر گذاشت!

کد خبر 849270 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها عليرضا بيرانوند باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!