Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مومنی شریف؛ رییس حوزه هنری از نمایشگاه پنجمین جشنواره هنرمقاومت بازدید کرد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محسن مومنی شریف؛ رییس حوزه هنری در بازدید از نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر مقاومت با تمجید از آثار این نمایشگاه گفت: برایم بسیار جالب بود که معنا و مفهوم مقاومت بسیار وسیع شده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حوزه های معنایی متعددی را؛ از میدان نبرد گرفته تا میدان سبک زندگی و جنگ نرم، شامل شده است. فکر می‌کنم این نمایشگاه از چندین لحاظ حائز اهمیت است که متمایزترین وجه آن حضور جوانان هنرمند و درخشش آنان در این نمایشگاه است.

وی افزود: با وجود اینکه دشمن سعی در دلسرد کردن جوانان ما در همه عرصه ها دارد، اما به لطف خداوند و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اکنون شاهد درخشش جوانان و نسل امروز در حوزه فرهنگ و ادبیات و هنر هستیم که این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه ورود آن به دهه پنجم عمر مبارک خود است.

وی با تاکید براینکه حضور جوانان در عرصه های گوناگون از دستاوردهای انقلاب پس از چهل سال بوده است، گفت: نسال امروز واقعا ادامه دهنده آرمان های انقلاب هستند و اکنون پرچم در دست جوانان متعهد انقلابی است که به خوبی از آرمان های انقلاب پاسداری و محافظت می‌کنند و ما بخشی از این موضوع را در آثار این جشنواره به وضوح مشاهده می‌کنیم.

مومنی شریف همچنین ادامه داد: بخش‌های این نمایشگاه بسیار جذاب بودند؛ خصوصا بعضی بخش‌ها مثل طراحی صنعتی و تبلیغات شهری می‌توانند جای کار بیشتری خصوصا در جامعه داشته باشند که امیدوارم مسئولین امر، از ظرفیت و پتانسیل ایجاد شده نهایت بهره را ببرند و از چنین ظرفیت گران‌بهایی به درستی استفاده کنند.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های مسعود نجابتی؛ دبیر کل جشنواره، سید مسعود شجاعی طباطبایی؛ دبیر اجرایی جشنواره و ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است پنجمین جشنواره هنر مقاومت هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 10 بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح؛ با دبیری مسعود نجابتی و دبیری اجرایی سیدمسعود شجاعی طباطبایی، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر مقاومت می‌توانند تا تاریخ 24 بهمن جاری؛ در روزهای عادی از ساعت 9 تا 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21  به سالن شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

دایره هنرمندان برای حضور در جشنواره مقاومت گسترده شده استنجابتی: نشاط جشنواره هنر مقاومت نتیجه اعتماد به جوانهاسترجبی دوانی: جشنواره "هنر مقاومت" ممیزات یک نمایشگاه تعریف شده را شکسته است

 

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی حوزه هنری مرکز هنرهای تجسمی روایت فتح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی حوزه هنری هنرهای تجسمی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران